krillee_83
-Born to be Me-
Inget. Hos närmsta crosshandlare.
Perfekt, tar de på Endurokompaniet!
tack!
Inget. Hos närmsta crosshandlare.
Jag har kollat runt lite och har i princip bestämt mig för att köpa en 660. Jag har 25 tusen att lägga, så jag undrar vad man får för kvalité på den? Det är väl olika men överlag.
Jag har kollat runt lite och har i princip bestämt mig för att köpa en 660. Jag har 25 tusen att lägga, så jag undrar vad man får för kvalité på den? Det är väl olika men överlag.
Jag ska åka och kolla på en hoj snart så jag undrar vad ska jag kolla/lyssna/fråga/tänka på när jag kollar och provkör den
Det är en 660 -04 med ca 1700 mil.
Jag tycker det absolut bästa sättet att känna på en hoj var att han flera att jämföra med. Tror jag provkörde 5st innan jag bestämde mig. iof var detta i våras då det fanns rätt många objekt ute.
Men jag gick mkt på hur den kändes, hurpass pigg den var, lättstartad och inget hårdare skrammel om motorn än det som redan finns... svårt att förklara men efter att ha lyssnat på flera så märker man hur dessa lc4r låter.
Sounds about right... Men vet du några vanliga fel med 660 som ofta förekommer?
Får man köra 660 ostrypt lagligt med dem nya reglerna 2013?
A2 körkortet tänkte jag på. Den är ju reggad på 24 kw original, hur mycket är full effekt?Ja om du reggar om den med full effekt, å att du har behörigt körkort för det...
A2 körkortet tänkte jag på. Den är ju reggad på 24 kw original, hur mycket är full effekt?
En del nyare 660 (05-06) ligger runt 45-50 i pris, är det bara jag som tycker det är högt när man kan få en 690 för dom pengarna?
Jag gillar registret bättre i 660in plus att den har kick men 690in känns skönare att åka på rent allmänt!Jag skulle defenetift välja en 660 före en 690 då.... Även jag kan hålla me om att priset för vissa är högt....
Ang kopplingen...
Från polare pär med 660 -04
"den där, sitter utanpå ett lager, den nya man sätter dit är schimsad på sidan som sitter mot lagret så att det inte kan åka i sidled i blocket
Svampigheten och att kopplingen slutade ta vid hård körning försvann helt efter jag bytte den..."
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|