Har aldrig haft hoj med ekerfälg!!MjO skrev:2258547Är det inte slang i alla fälgar med ekrar ?
nej bmw har fälgar till sin r1200 gs modell utan slang.MjO skrev:2258547Är det inte slang i alla fälgar med ekrar ?
Ivil skrev:2263537Tänkte bara droppa en liten update ang "problemen".
Dom e som bortblåsta numera.
Gjorde en "Isär/ihop" med förgasaren och blåste o hade mig. Vet inte riktigt vad jag gjorde,men nu verkar hon fungera som hon ska.*peppar peppar ta i trä*.![]()
Ja,nästa gång du känner för att dra in mig i nått av dina små "äventyr",kolla så du har nycklar till grindarna utifall någon annan låser dom!Kurben skrev:2264361Ja den gick ju så bra att du kände dig tvungen att ta en repa på Enduro spåret i Tullinge!
Ivil skrev:2264415Ja,nästa gång du känner för att dra in mig i nått av dina små "äventyr",kolla så du har nycklar till grindarna utifall någon annan låser dom!![]()
Du,660n kan allt förrutom att skala potatis..Kurben skrev:2264780Men vaddå det är ju roligt att köra lite enduro, det går ju bevisligen med en 660 även det...
Tjosan.. Lånar tråden lite. Du pratar om en skruv som sitter på motorn på vänster sida som man ska låsa motorn i övre läge med någon som kan tala om lite mera exakt vart den sitter ska nämligen ställa ventilerna i morgon...MjO skrev:2247828Kör en ventiljustering. Efter min justering vid 100 mil blev det stor skillnad :-D
Mr_pantzar skrev:2271501Tjosan.. Lånar tråden lite. Du pratar om en skruv som sitter på motorn på vänster sida som man ska låsa motorn i övre läge med någon som kan tala om lite mera exakt vart den sitter ska nämligen ställa ventilerna i morgon...
Har jag fel om jag säger att dom ska stå insug 0,15mm utblås 0,15mm.
Tackar på förhand.
Mr_pantzar skrev:2271501Tjosan.. Lånar tråden lite. Du pratar om en skruv som sitter på motorn på vänster sida som man ska låsa motorn i övre läge med någon som kan tala om lite mera exakt vart den sitter ska nämligen ställa ventilerna i morgon...
Har jag fel om jag säger att dom ska stå insug 0,15mm utblås 0,15mm.
Tackar på förhand.
tåberg skrev:2271630ja, gärna med bilder.. jag köpte nån jävla pinne för att låsa veven för 200kr på roadbike, men hittade fan inget ställe på motorn där det passade...
SVooSh skrev:2271858Den skruven är det!
Duktigt överpris för övrigt... tror jag pröjsade 20kr eller så.
Ivil skrev:2239112Kommer inte på något direkt och beslutar för att demontera fuggen bara för att börja nånstans.
Inget intressant alls hittas och allt skruvas ihop igen.
Bara för att reta upp mig lite till och verkligen övertyga mig själv om att jag ska byta bort den mot en 625a med elstart så testar jag en sista gång innan jag skickar in Blocketannonsen jag redan har formulerat i mitt huvud.
Startar direkt........................Va f..
Denna hoj är en kvinna,en gåta.
tåberg skrev:2272181var ute idag och tränade stoppies... blev dock kraftigt besviken på bromsarna...
Mina belägg är inte slut, inte i bästa skick men definitivt inte slut... efter ett par minuters träning så hade jag fan knappt nån broms alls.
Det rykte om oket och luktade skiiit..
Finns det några bättre belägg som tål lite mer och nyper lite bättre? Tar gärna emot tips från nån som testat.
Tror inte bromsoljan blev för varm heller, kör med dot 5.1 olja i, den ska väl klara lite hårdare tag...
Korrekt,det ska vara 5.1 bromsvätska.E22 skrev:2273013det ska inte vara 5.1 bromsolja
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |