Christopher
Bombrepa.se
svettigt att hoppa med hojen när avgaset sitter under motorn :jordfräs
svettigt att hoppa med hojen när avgaset sitter under motorn :jordfräs
Köpte en skrapad 690SM som den fula anknäbben gick sönder på! Köpte en vit SMC skärm. Svart lykthus samt insats ifrån en 690R kommer snart men tänkte visa hur det ev kommer se ut. Köpte en kopplingsdosa ifrån Biltema & sprayade den svart för att få bort det förbannade ormboet av kablar. 2st vinkeljärn ifrån Jula köptesför att fästa skärmen för att den inte ska flexa! Ska försöka få tid att skära ut en plåt där jag kommer fästa intrumenteringen i.
Vad tycks? Visst somliga gillar svart skärm men vill synas lite i trafiken vill inte ha helt svart!View attachment 350153View attachment 350154View attachment 350155View attachment 350156View attachment 350157
Köpte en skrapad 690SM som den fula anknäbben gick sönder på! Köpte en vit SMC skärm. Svart lykthus samt insats ifrån en 690R kommer snart men tänkte visa hur det ev kommer se ut. Köpte en kopplingsdosa ifrån Biltema & sprayade den svart för att få bort det förbannade ormboet av kablar. 2st vinkeljärn ifrån Jula köptesför att fästa skärmen för att den inte ska flexa! Ska försöka få tid att skära ut en plåt där jag kommer fästa intrumenteringen i.
Vad tycks? Visst somliga gillar svart skärm men vill synas lite i trafiken vill inte ha helt svart!
De va den du köpte på blocket för 25000 då......
Kan ju inte bygga på med saker så den blir tyngre......
Samma här men kunde inte låta bli då det var struntsaker, men fan vad tjock den är jämfört med min 690R )))
Supermoto föreslog att flytta in skärmen men visst går det men lyktkåpan kommer ta i ännu mera i tankvingarna än vad den gör nu så låter bli!
Samma här men kunde inte låta bli då det var struntsaker, men fan vad tjock den är jämfört med min 690R )))
Supermoto föreslog att flytta in skärmen men visst går det men lyktkåpan kommer ta i ännu mera i tankvingarna än vad den gör nu så låter bli!
Hur gjorde du med dina handtagsskydd? Distanser på de inre fästena kan jag gissa?!Äääh tänker inte så mkt på det!
Hur gjorde du med dina handtagsskydd? Distanser på de inre fästena kan jag gissa?!
jo det får bli det....De är väl biltemas modell då??... Skulle tippa på längre bult å distans....
Hur gjorde du med dina handtagsskydd? Distanser på de inre fästena kan jag gissa?!
behöll du vikter som satt i styret eller tog du bort dem?Japp, biltema, längre distanser längre in mot styrfästet, fungerar klockrent
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|