vOLt
aeronautica militare
De kan du lita på =)
Äntligen har storken kommit
Lite teaser bilder
Grattis till hojen, är det nåt som skiljer sig från 08:an?
Du köpte väl ett rejält lås oxå så du får ha kvar hojen den här säsongen, eller blev det bara bling bling prylar
Snart drar väl onsdagskörningarna igång
SATAN! Va hämta maskinen igår och jädrans vikken skillnad emot innan. Mapp & drevning gör så mycke. Sen vart den porrig me fälgstrips me =) Ska sätta dit alla detaljer idag och sen smacka upp lite pics
Första uppstarten gick av stapeln idag
Har glömt hur grymt rolig hojen är.
Står 5mil på mätaren nu.
Det klassika med dessa nya är dock att vissa växlar hoppar ibland, men det går över...
Säkert inbilning, men det känns som den redan går bättre än den gamla
hejsan. någon som har haft problem med insprutningen? min har börjat krångla nu. Fault/short circuit in fuel pumpcontrol circuit. någon som vet hur ja fixar de?
ja har lossat fotpinnen en gång, å så har ja delat på bromsoket en gång.. dela så du kan plocka ut beläggen... då gick det med..Hm hur får man av bakhjulet?
Har inte haft några problem med det på tidigare hojmodeller eller tummen helt mitt i handen
Känns bättre att fråga än att skruva sönder hojen totalt.
Satt upp hojen på depstöd.
Fått av axeln,kedjan från drevet men får fasen inte av oket som sitter i vägen för hjulet.
Oket går att föra fram och tillbaks i sitt led eller vad man nu kallar det men går inte såpass långt utan att bromsslangen tar emot.För man på andra hållet tar det med emot tillslut.
Fick av det men var lättare när man var 2 man och 4 händer.
Lite pilleri är det allt och man får lirka ur hjulet och har trasor om oket så man inte repar fälgen.
ja har lossat fotpinnen en gång, å så har ja delat på bromsoket en gång.. dela så du kan plocka ut beläggen... då gick det med..
Detta suger ju en hel del!
http://www.ktm.se/KTM-News.223.15.html?nodeID=105949&cHash=892930b53b
Hoppas F att dom som har beställt får det gamla priset
Å detta drabbar även oss som bor i Norge, där kronan är starkare.
En fråga till er alla som har köpt nya 690 Smc 09.or.
Jag har köpt mig en men blev lite paff få man inte fick med ngt verktygskit eller skjutspinnar. Är det så på denna modellen eller tror ni försäljaren har missat att skicka med detta?
Sur jag blev när jag skulle byta plast och hade inte rätt bits hemma...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|