Christopher
Bombrepa.se
Beror på hur djupt vattnet är........
[YOUTUBE-ID]luHOTL5Iafg[/YOUTUBE-ID]
haha. vartifrån kommer vattnet som puffar ut?
Beror på hur djupt vattnet är........
[YOUTUBE-ID]luHOTL5Iafg[/YOUTUBE-ID]
haha. vartifrån kommer vattnet som puffar ut?
synd bara att dom lyser så dåligt hade sådana på drzan. när det var solsken säger polaren att han inte såg att det blinka.
Grattis till hojen Hinkas! Hon ser inte bara bra ut, hon spinner fint också!
Äh, släng inte ut pengar på tailtidy... borra 2 nya hål och flytta upp blinkers, skylten skruvas fast i befintliga hål. Det är bara plast och inte dyrt att byta om någon skulle bry sig. Nästa ägare vill nog ändå inte ha den i original, jag skulle iaf inte bry mig.
Nu är vi hemma, Katie och jag.
Ricken for från Östersund vid 02:00 och plockade upp mig här 04:00 i morse. Kändes lite konstigt att lasta hoj i -30ºC...
10:30 rullade vi in på MC-Kompaniet i väring och plockade upp hojen, 1.5h tidigare än vad eniro trodde. Dom kör nog inte VW-buss med KTM-klistermärken när dom gör sina tidsuppskattningar.
20:00 var vi här hemma igen, så här är hon, Katie:
Heeeelvete vilket ljud det var i akra-pipan. Kommer nog dra igång ett par billarm i sommar
Åhhh, den hojen har jag suktat efter sedan i julas när priserna gick ner men jag har inte fått sålt min 600RR än! Jag väntar på att våren skall kännas närmare och alla köpsugna börjar titta fram ur snön. Ja det är bara att gratulera till en ny -10 till ett bra pris. Det är få handlare som matchar det priset.
Mmm, sett handlare som tar 20k mer för en -10
Ja vet, både Marin & Fritid i Örebro och Bike i Thn tog 90K ett bra tag efter att de nya priset för -11orna släptes. Det finns en 62 mils -10 DEMO i Luleå för 75K, fri frakt inom Sverige! Men den har kanske 1 års förbrukad garanti med i köpet. Osäker vad som gäller där.
Hej på er allesammans.
Vid vilket miltal ca byter ni era drivpaket?
Hej på er allesammans.
Vid vilket miltal ca byter ni era drivpaket?
Fyfan, 600-700 mil, dags att börja se över kedjan då
Tack för svaren
Problemet är att kedjan kan se hel och fin ut men ändå helt plötsligt ge upp. Hör med Rick.
När du väl har bytt bort orginalkedjan bör ett drivpaket hålla ca 1500mil om man sköter det korrekt.
Fyfan, 600-700 mil, dags att börja se över kedjan då
Tack för svaren
Jag slet upp en kedja förra säsongen på runt 3-400 mil motardåka. Tror inte den var riktigt riktigpå soe i 690 tråder säger dom max 1000mil på orginalkedjan.
Vad köpte du för eftermarknadskedja?
Kostade?
Jag slet upp en kedja förra säsongen på runt 3-400 mil motardåka. Tror inte den var riktigt riktig
Kan bli så att jag får åka ner en vända igen till MC-Kompaniet... Sambon har blivit lite sugen på en 690 Duke R... Vi får väl se.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|