huSSe
husse
det är nog köparens marknad just nu. bara slå till. om det
känns rätt.
känns rätt.
Den där ger rätt burkigt ljud, men visst same same
Aha, men gör nog ett försök med den, kostar ju bara 300:-. Får uppgradera sen om det blir alltför burkigt.
Hur lång "garanti" är det när man köper ktm 690 smc? Och den garantin gäller fastän den byter ägare antar jag?
Vad kostar servicarna som ska göras ungefär?
Tänkte på blinkers.. Behövs det inga baktill ? Såg rätt många som ser ut att vara utan det?
Och hur långt kommer man ungefär på en tank?
Och vad är det för mått på hojjen? Måste veta om den får plats
Sen ser jag att det snackas om strypningar osv.. Försvann sånt vid mappning?
Mappning gör man också bara om man bytt till helsystem eller gäller det på slipon också?
Blinkers : ja
Distans : ca 20
Mått : enklast att Googla för att få fram det du vill ha svar på höjd/längd etc.
Strypning : akra mapp tar bort strypning. Räcker med slipon
Förstod inte blinkers svaret Behövs det inte?
Ska googla lite mer på måtten.. hittade inget förut
självklart blinkers.
finns riktigt små mini blinkers.
Lagom stora
Dom blinkeserna var snygga!
Var och köpte mig en 690 smc igår.. 2011. Men killen innan hade flyttat upp regskylten och han hade inga blinkers överhuvudtaget.. Så nu måste jag snabbt komma på en lösning så jag hinner åka nån sväng innan snön börjar ramla ner här =)
Har ni gjort egna hål i skärmen och fäst dom så eller hur har ni gjort? Eller har ni köpt sån där tail tidy och det är fästen på den!?
Har ni gjort egna hål i skärmen och fäst dom så eller hur har ni gjort? Eller har ni köpt sån där tail tidy och det är fästen på den!?
vet inte vad länsman säger, har ineg nskyltbelysning jag heller för tillfället. men fic´xar det i vinter.Kommer inte fram till alviks :/
Jag funderar på att göra hål i plasten och sätta blinkers där.. Och som det är nu har jag ingen skyltbelsyning heller. Kommer polisen bli galen ?
Någon som haft problem med glapp i mätarhuset ? Alltså inte fukt problem som är känt, utan dom digitala siffrorna som inte lirar riktigt. Haft borta huset och kollat kablar osv. Hittar inge fel där. Det hjälper stund vis att knacka på mätarhuset, men återkommer efter några minuter.
Någon som har en ide hur jag fixar detta ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|