KTM 690 Smc 2008

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
nä jag har skit i munnen när jag snackar.....

du snackar me min pung i munnen...:tuttar

Visst, visst:tummenupp
Finns det ingen enduro-tråd där du kan fortsätta att smacka med skit i munnen?:pannkyss :rolleyes:

nu e' du taskig.. han e' den ända som gjort de vettigaste här å köpt en enduro, vilket egentligen e' de smartaste...

jag tycker verkligen att han ska få vara i det här forumet och dela med sig av sina funderingar... Så var nu snälla och bete er som folk, inte som fä...

de som inte kan vara snälla mot mjoodmixer tycker jag kan hålla sina offtopic åsikter i en egen tråd... så det så..

UPPFÖR ER NU; ANNARS BLIR JAG LEDSEN PÅ ER ALLA:::::mad:

Last edited:

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM 690 SMC -09
Ja, upp med bilder på era dekaltrimmade moppar nu eller nåt. Min e snodd så härifrån blir det inget.

Har du beställt nån ny än??
Själv har jag beställt en 09:a:)

Ktm återförsäljarna skall tydligen få en dragning från Generalagenten i början av december. Då får man veta exakt vad man egentligen har beställt:D

mj00dmixer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
2008 KTM 690 Enduro
det var ju ett jävla gnällande på er SMC pojkar, ni é bara avundsjuka på att ni inte kan ut och åka nu när det börjar bli kallt. och ni som vill se bilder på dekaltrim mm det bästa man kan göra är att fylla hojen med dynga... prova:tummenupp:tuttar

Bifogat

• skitig.jpg
    skitig.jpg
    56 KB · Visningar: 177

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
det var ju ett jävla gnällande på er SMC pojkar, ni é bara avundsjuka på att ni inte kan ut och åka nu när det börjar bli kallt. och ni som vill se bilder på dekaltrim mm det bästa man kan göra är att fylla hojen med dynga... prova:tummenupp:tuttar

fan vad snygg, den har jag sett förr..

så jäkla frän...

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
och ni som vill se bilder på dekaltrim mm det bästa man kan göra är att fylla hojen med dynga... prova:tummenupp:tuttar

Jo, jag har testat:tungan :rolleyes:

KTM690SMC065.jpg

Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!

Japp jag erkänner att jag är avis på dig.
Gillar motard utseendet och den körningen men sticker inte under stolen att jag längtar ut och sprätta i dyngan och komma lerig hem.
Undrar om det skulle bli uppskattat här hemma :va
(tror inte det får man höra)

JoReimer

Orange är en vacker färg
Gick med
7 May 2006
Hoj
snart en scooter...
Har du beställt nån ny än??
Själv har jag beställt en 09:a:)

Ktm återförsäljarna skall tydligen få en dragning från Generalagenten i början av december. Då får man veta exakt vad man egentligen har beställt:D

Nä, man vill ju veta om det händer nåt. Ska snacka med handlarn snart. Börjar klia i gashanden. Är det inte vår snart?:gnissla

Fagerberg grus

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2008
Hoj
KTM förare
hallå där 690 veteraner... är själv ganska ny med 690....
har kört 640sx , trimmad från 525 bottendel- gick som XXX

men ska nu försöka skrämma upp den där trötta 690 istället - har ni några bra tipps????
har bara fått höra goda rykten om den här sidan o deras anhängare så jag tror säkert det finns någon där som vet lite om de här motorerna.
en rak fråga: vet någon vad KTM nr på Rally replicans Flyweel???
tacksam för svar /Fagerberg

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Hoj
WR250F -02
Googlat mina fingrar blåa och svullna:rolleyes:

Ber om ursäkt att jag glömmde skriva det i mitt föregående inlägg:Bugar
Men nån gång kan man väl få fråga direkt här på forumet, eller?:pannkyss

jag förlåter dig hahaha :p men jag kan tyvär inte svaret på din fråga :p kolla med nån återförsäljare..?

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
kotte
Slipon

tjena, går och funderar på att byta till en 690 nästa år men jag undrar om ngn har ett annat slipon eller helsystem än acra? Alla hojar jag sett i år har haft antingen org eller acra... Letade lite på nätet och fann detta: http://www.ktmtwins.com/690smc/045228.html
http://www.ktmtwins.com/690smc/045226.html
Jag känner inte till märket så bra men vet någon om man köpa dessa i Sverige???

Hittade även detta på youtube http://www.youtube.com/watch?v=GTgaG8NmNb0 och det ser riktigt nice ut i min mening.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati