KTM 690 Smc 2008

el hefe

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
2019 Triumph street triple rs
Hej, jag har en fråga.

Jag undrar om det är svårt att hantera en hoj som är så hög som 690 SMC om man är runt min längd: 170 cm? Eller är det ingen större skillnad mot min nuvarande hoj, 640 SM -05. Vad har ni för erfarenheter av det?

//E

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Hej, jag har en fråga.

Jag undrar om det är svårt att hantera en hoj som är så hög som 690 SMC om man är runt min längd: 170 cm? Eller är det ingen större skillnad mot min nuvarande hoj, 640 SM -05. Vad har ni för erfarenheter av det?

//E

Nog för att 640:in är låg, men så jäkla mkt högre är väl inte 690smc? åk o provsitt en.

Du lär ju inte ha några problem att köra hojen. värre när du stannar :näsblod :tungan

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Nog för att 640:in är låg, men så jäkla mkt högre är väl inte 690smc? åk o provsitt en.

Du lär ju inte ha några problem att köra hojen. värre när du stannar :näsblod :tungan

Jag tyckte 690SMC var bra mkt högre än 690supermoto när jag provsatt den på mässan:va

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Jag tyckte 690SMC var bra mkt högre än 690supermoto när jag provsatt den på mässan:va

Det ligger kanske något i det du säger, men ja upplevde 690 smc inte som särskilt mkt högre, men iofs så är jag 194cm lång, o du är ju ganska kort så du har nog större koll på det där rasor:pannkyss :tummenupp

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
690exc och 690smc verkar vara stort sett samma hoj. Funderar på en exc och sedan fixa på ett motardhjul om inte de till min 525 passar.

el hefe

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
2019 Triumph street triple rs
Jag provsatt SMC´n på mässan och tyckte den var rätt hög, tåspetsarna i backen typ.. Men det spelar nog ingen roll när man får upp farten tänker jag..
Ska provköra när det finns möjlighet.

Ringde förresten KTM idag och frågade när det väntas komma akra system till SMC´n och nya Duke´n. Fick som svar att det kommer om ca 3 veckor, för dom som undrar.

Ha de gött

Sunqen

Norrlänning
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
Snart en KTM 690 SMC
AAAAAAAAAAA!!!! vill ha, var och glodde på en 690 SMC idag, fan vad frän!!
har inte åkt båge på ca 4 år men nu börjar suget komma på allvar, har averkat både R hojar och enduro cycklar, så en Motard måste ju passa perfekt för mig =) särskillt en KTM 690SMC

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024