Nån som vet vart man kan köpa kort kopplinsgrepp till 690:n. Typ 2 fingrars
Jag köpte av Johans MC, 2 finger, original KTM. Från en enduromodell. Vart krångligt att hitta art. nummer först så jag fick leta rätt på det själv.
Artikelnummer: 54602031000
årsmodell: 2003
modell typ: enduro
modell: 250 exc-six days (EU)
tack så mycket… mycket tid sparat
jag ser en del 690 som har svarta svingarmar. Är dessa alltid lackade eller finns det någon form av skydd som man kan sätta dit?
Vart hittar jag dessa i så fall?
jag ser en del 690 som har svarta svingarmar. Är dessa alltid lackade eller finns det någon form av skydd som man kan sätta dit?
Vart hittar jag dessa i så fall?
Så nu har jag äntligen fått min gamla Suzuki såld så nu ska jag börja leta Kronreif trunkenpoolz mattighoffen.
Tänkte försöka få tag i en 2011-2012 där har dom överkomliga priser. Vill helst ha en 2012 tycker dom ser bättre ut Återkommer vid affär!
Satsa på en 2012, då får du den nya motorn Samt all orange eloxering är riktigt snyggt Lycka till
Okey vad skiljer sig på motorn? Förutom att 2012 verkligen har 690cc medans 2011 har runt 650cc.
Det är väl längre service intervaller på 2012 och uppåt va?
Det är kubiken som skiljer samt längre service intervaller, det är dom 2 sakerna jag kan komma på. Det finns säkert nån här som kan berätta om det är mer grejer som skiljer på motorn
Okey, vet du om det skiljer mycket effekt på 2011-2012 ?
Det skall vara 63hk i 2011ans motorn om jag minns rätt och det är 67hk i 2012an. Har inte kört motorn med 63hk så kan inte säga om det är stor skillnad, men service intervallerna är ju längre med på den nyare motorn.
690:n är roligaste hojjen jag kört på gata … riktigt mångsidig hoj
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |