Har någon en 690a till salu?
att den tjuvdör brukar bero på snål bränsleblandning, prova Evo1 mappen 231 om du inte redan har den i hojen
Har någon en 690a till salu?
kontaktat wings för ett slipon, enligt de så behöver man inte mappa om hojen om man kör med db killers,
stämmer detta?
ommappning ska endas ske om man kör utan db killer med orginal filter
eller med db killer och annan filter än orginal
vilken skillnad det är i pris. va fan är akra gjord av igentlingen
Ja det stämmer,men du ska absolut byta locket till luftfilterburken och installera acramappen, det är stor skillnad.
Wings håller mycket hög kvalitet,jag kommer aldrig köpa ett annat märke på avgas så länge det finns.
vilken skillnad det är i pris. va fan är akra gjord av igentlingen
Maila Wings ,reservdelar har inte vart nåt bekymmer att köpa förut ,annars kör du utan
Lyckades lägga min 690 här i lördags och undrar nu om någon här vet om man kan köpa ny kolfibertopp till en wings dämpare och om det är enkelt att byta den?
Har tanken att skaffa mig en ljuddämpare från wings men undrar om det funkar eftersom jag kör strypt hoj? Borde väl inte vara någon skillnad om jag kör med db killern i?
Har du db-killern i så ska det inte va någon fara, det ä först när du kör med den öppen som du behöver mappa. Kul att du väljer wings, lätt bästa ljudet. Du har ju hört min
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|