huSSe
husse
och du måste ha nytt?
finns beggade till salu.
finns beggade till salu.
Jag var i kontakt med flera ÅF inför att SMC-R skulle släppas 2012.Har nu varit i kontakt med cirkus 7-8 ÅF inför 2013.
Majoriteten pratar om en prisbild på runt 82 900:- och handpenning på 3000:- som förra året. Detta pga den stora efterfrågan.
Sen är ju frågan om man som konsument kan ha lite slagkraft i och med att alla ÅF säljer under samma omständigheter. Kan man prispressa/få förmåner om man väljer just dom...
Jag var i kontakt med flera ÅF inför att SMC-R skulle släppas 2012.
Jag fick priser från 72 000 till 79 900.
Så vissa ÅF är stenhårda på priset och vägrar pruta en krona, medans andra ger ett bra pris och rabatt på tillbehör som man handlar utöver hojen.
Okej, men det slutgiltiga blev väl 79 900:- eller fanns det ÅF som sålde för lägre pris?
Jag har börjat svara tillbaka nu iaf och frågat vad fördelen med att just handla av Er är gentemot övriga ÅF? Vissa kommer väl att ta det som en käftsmäll och svara elakt, men jag som konsument vill ha goda skäl till varför jag ska välja just dem helt enkelt. Jag tvekar inte en sekund på att alla cyklar kommer att sälja slut och att de kan stå fast och vara stenhårt med ett pris på 82 900:- men jag känner ändå att det kan vara värt att fråga.
En fördel jag ser redan nu är location, jag åker hellre 5 mil än 40 mil, om köpet går under samma omständigheter och till samma pris såklart.
Någon som har ett par råd att ge?
Ni som har sålt era 690 nu under hösten, blev ni också nerlustade av skambud från puckon som tror att man säljer hojen för vilket skitpris som helst bara för att det inte är högsäsong, eller är det bara jag som åker på dessa nitar?
Så är det tyvärr alla år när hösten/vintern infaller..
Vad har du fått för bud?
Skambuden är ungefär som nigeriabreven. De hoppas att någon är dum nog att gå med på det och svara på deras mail. Uppenbarligen gör väl någon det, annars skulle de ju inte orka hålla på..
Haha jo jag känner igen det där.Fått bud mellan 61 000-67 000
Men jag väljer nog hellre att ta ledigt från jobbet och förlora inkomst för att skruva ner hojen till varenda separat skruv, plastdel etc, mala ner alltsammans till pulver och sedan äta upp det, än sälja att hojen till dessa personer
Du har haft hojen till salu ett tag, sänkt priset från 73.500 till 71.000 och fortfarande inte fått den såld.Fått bud mellan 61 000-67 000
Men jag väljer nog hellre att ta ledigt från jobbet och förlora inkomst för att skruva ner hojen till varenda separat skruv, plastdel etc, mala ner alltsammans till pulver och sedan äta upp det, än sälja att hojen till dessa personer
I Februari blir det PC5 med mapp sen ska den vara den hårigaste 690 SMC-R monstet i Sverige
ska nog ta och beställa det sista till fälgarna inklusive däck.
förslag på bra motard däck som passar landsväg?
har äntligen hittat dekal kit som jag vill ha.
sen är det bara nummerskyltsbelysningen kvar på min.
mmen har även börjat snegla på acraavgasrör och k&n filter.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|