Ktm 690 smc-r

Migesson

Guest
Montera bakdrevet och skulle ha på waweskivan bak men var fel :huvet var till en 690 SMR jag fått. Tur man inte ska köra med hojen så får den i Dec :banana Alltid kul och fixa med hojen på vintern :hihi gillar att skruva det hör till :tungan
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
håller på att bygga lite kit delar i kolfiber till Kalevi. är det någon mer som vill ha?? Bla annat finns kolfiber skydd till avgassystemet, både akra & original, för er med Kn filter finns det en låda att ha verktyg etc, istället för luftburken.
 

Migesson

Guest
Är ev sugen på den lådan till vertyg m,m Kommer den passa till 690 smc? mvh

håller på att bygga lite kit delar i kolfiber till Kalevi. är det någon mer som vill ha?? Bla annat finns kolfiber skydd till avgassystemet, både akra & original, för er med Kn filter finns det en låda att ha verktyg etc, istället för luftburken.
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
håller på att bygga lite kit delar i kolfiber till Kalevi. är det någon mer som vill ha?? Bla annat finns kolfiber skydd till avgassystemet, både akra & original, för er med Kn filter finns det en låda att ha verktyg etc, istället för luftburken.

Kolfiberskydden går loss på 1033kr/styck, släng gärna upp lite bilder på färdig produkt eller prototyp med pris så är nog många intresserade :)
 

Migesson

Guest
Då har jag fått lackat lite saker i matt svart :D 690 Duke R hade alla dessa sakerna i svart men SMC-R ska det vara i silver tyckte allt skärde sig. Så nu är det svart :tummenupp Monteras inom kort :kär

IMG_1270.jpg
 

Migesson

Guest
Fått på min lackade swing :D FAN så mycket snyggare :kär Sen fotpinnefästen, distansplattan till framskivan. Sedan kom Waweskivan på :rock Sen fick bromsoken lite färg satan vad jag är nöjd ;)

Imon åker en låda med saker till eloxering :smasha Sen bara invänta det montera och sen mer effekt i Februari :yoparty Då ska den mappas i bänk :dummer Den ska wheela lätt på 6:an nu får man halvtvinga den lite, ska gå lika lätt som i typ 3:an :dummer Så kul och mecka med hojen göra förbättringar m,m :tungan Vilken sommar det kommer bli :hihi Några som vill ut och gaza motard då :banana

Hur går det för er andra ? bildbomba NU :Bugar :fyllisar:rofl:hej

IMG_1279.jpg


IMG_1282.jpg


IMG_1284.jpg


IMG_1287.jpg


IMG_1288.jpg


IMG_1289.jpg


IMG_1291.jpg


IMG_1294.jpg
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Ser riktigt fint ut! Blir kul att se bilder på "hela" hojen framöver - det där blir bra! :tummenupp
 

thompabompa

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg (Lindome)
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Beställde mig en SMC-R 2013 idag:banana :hej :rock :kär :)
Tog EVO2-kittet med akra helrör & konfilter fast utan trimkammen monterad.
15-drev, tail tidy & miniblinkers fixar handlar´n oxå.

Ack vad våren känns långt bort nu...
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
För en del kommer tomten tidigt! :)

.....................................................
Beställde mig en SMC-R 2013 idag:banana :hej :rock :kär :)
Tog EVO2-kittet med akra helrör & konfilter fast utan trimkammen monterad.
15-drev, tail tidy & miniblinkers fixar handlar´n oxå.

Ack vad våren känns långt bort nu...
 

Migesson

Guest
Fan vad najs �� vad gav du för helsystemet? Ska bli kul och se lite bilder på era hojar.
Själv väntar jag bara på delar är meck sugen ��
 

thompabompa

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg (Lindome)
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Fan vad najs �� vad gav du för helsystemet? Ska bli kul och se lite bilder på era hojar.
Själv väntar jag bara på delar är meck sugen ��

Svårt att säga då jag fick ett bra paketpris på hela affären men listpris är 17720:- för EVO2 där helsystem, konfilter, trimkam, mapp & batterihållare ingår.
 

Migesson

Guest
Svårt att säga då jag fick ett bra paketpris på hela affären men listpris är 17720:- för EVO2 där helsystem, konfilter, trimkam, mapp & batterihållare ingår.

Oki :D Själv har jag allt i min. Går som satan :kär Tyckte jag lästa att du inte skulle sätta i kammen ? Ska bli kul och se lite bilder :tummenupp
 

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Klarar man ljudkraven på bana med evo2 kittet (med db-killers förståss..)
 

Migesson

Guest
Jupp det gör det men det är så jävla gränsfall :) annars får man släppa på gasen där de ljudmäter haha.
 

Migesson

Guest
När är fler saker på plats ;) bara några delar till sedan är bakhjulet på ;) Sedan väntas den på mappning i Feb :tummenupp :rock :D

IMG_1440.jpg

IMG_1441.jpg

IMG_1442.jpg

IMG_1444.jpg

IMG_1455.jpg

IMG_1457.jpg
 

LÖVTRÄ

ɯǝןpǝɯ
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Skåne
Hoj
KTM 790 Duke -19
När är fler saker på plats ;) bara några delar till sedan är bakhjulet på ;) Sedan väntas den på mappning i Feb :tummenupp :rock :D

*bilder*

Läckert !!

Jag hade tydligen inte varit tillräckligt snäll i år för att få julklappen jag önskade mig :(
 

Nithro

Lycklig
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
GasGas 300 EC -05
Någon som provat linda avgasröret med avgaslinda och plockat bort värmeskydden? Funkar det mån tro?
 

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Någon som provat linda avgasröret med avgaslinda och plockat bort värmeskydden? Funkar det mån tro?
jodå funkar utmärkt men skrotar rören effektivt eftersom dom inte är rostfria utan behandlade på nåt vis så rostar dom väldigt snabbt , sök rust ktm exhaust så får du snabbt svar
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top