Migesson
Guest
Montera bakdrevet och skulle ha på waweskivan bak men var fel var till en 690 SMR jag fått. Tur man inte ska köra med hojen så får den i Dec Alltid kul och fixa med hojen på vintern gillar att skruva det hör till
håller på att bygga lite kit delar i kolfiber till Kalevi. är det någon mer som vill ha?? Bla annat finns kolfiber skydd till avgassystemet, både akra & original, för er med Kn filter finns det en låda att ha verktyg etc, istället för luftburken.
håller på att bygga lite kit delar i kolfiber till Kalevi. är det någon mer som vill ha?? Bla annat finns kolfiber skydd till avgassystemet, både akra & original, för er med Kn filter finns det en låda att ha verktyg etc, istället för luftburken.
Beställde mig en SMC-R 2013 idag
Tog EVO2-kittet med akra helrör & konfilter fast utan trimkammen monterad.
15-drev, tail tidy & miniblinkers fixar handlar´n oxå.
Ack vad våren känns långt bort nu...
Fan vad najs �� vad gav du för helsystemet? Ska bli kul och se lite bilder på era hojar.
Själv väntar jag bara på delar är meck sugen ��
Svårt att säga då jag fick ett bra paketpris på hela affären men listpris är 17720:- för EVO2 där helsystem, konfilter, trimkam, mapp & batterihållare ingår.
När är fler saker på plats bara några delar till sedan är bakhjulet på Sedan väntas den på mappning i Feb
*bilder*
jodå funkar utmärkt men skrotar rören effektivt eftersom dom inte är rostfria utan behandlade på nåt vis så rostar dom väldigt snabbt , sök rust ktm exhaust så får du snabbt svarNågon som provat linda avgasröret med avgaslinda och plockat bort värmeskydden? Funkar det mån tro?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|