Jensen
Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
jag betalar 4800 för min smc-r hel helår
jag betalar 3600 kr hel/hel
bor på landet 15 km om timrå.
Bolag? Ålder? Körkort antal år?
jag betalar 4800 för min smc-r hel helår
jag betalar 3600 kr hel/hel
bor på landet 15 km om timrå.
bolag svevia? heter dom så?Bolag? Ålder? Körkort antal år?
22 år, Stockholm
Trygghansa:
14 300/år trafik
18 500/år halv
21 123/år hel
IF:
1 956/mån trafik
4 365/mån halv
15 000/mån hel = 120 000kr på ett år!
Folksam:
Jag får inte teckna...
4 533/år trafik morsan
13 140/år halv morsan
35 303/år hel morsan
Resten svarade inte.
Vilka mods är "måsten" förutom de sedvanliga? (pipa, filter, mapp, drev)
Tänker nu på tekniska och inte estetiska justeringar.
Det jag har planerat är kontakten med växelrestiktorn på 2:an & 3:an (Även om det nu sägs att mappen tar bort det. Känns bättre med klippt kabel...)
Att ta bort den där irriterande kontakten som dödar motorn när man lägger i växel med sidostödet nere känns också som något jag vill.
Uttryck som SAS & O2-sensor har jag hört men jag förstår inte vad eller varför.
Något som behövs?
Vad har jag missat?
Vilka mods är "måsten" förutom de sedvanliga? (pipa, filter, mapp, drev)
Tänker nu på tekniska och inte estetiska justeringar.
Det jag har planerat är kontakten med växelrestiktorn på 2:an & 3:an (Även om det nu sägs att mappen tar bort det. Känns bättre med klippt kabel...)
Att ta bort den där irriterande kontakten som dödar motorn när man lägger i växel med sidostödet nere känns också som något jag vill.
Uttryck som SAS & O2-sensor har jag hört men jag förstår inte vad eller varför.
Något som behövs?
Vad har jag missat?
Precis som du skriver blir det Evo2 kit med kam och ev drev senare.
Ersättningsbricka för SAS kostar väl bara en hundring på E-bukten, rensar väl upp motorn lite från slangar om inte annat . Det har med luftreningen att göra (Secondary Air System), alltså återförbränna gaserna en gång till..
Finns säkert någon som kan förklara bättre..
Vissa säger att Akra-mappen inaktiverar O2 sensorn andra inte. Gör den det kan man väl plocka bort skiten?
Varför är kontakten till stödet så irriterande? Jag har inte kört en meter med mitt stöd nere än?
Om man glömmer stödet och åker iväg kan det bli riktigt jobbigt i en vänsterkurva.
Precis som du skriver blir det Evo2 kit med kam och ev drev senare.
Ersättningsbricka för SAS kostar väl bara en hundring på E-bukten, rensar väl upp motorn lite från slangar om inte annat . Det har med luftreningen att göra (Secondary Air System), alltså återförbränna gaserna en gång till..
Finns säkert någon som kan förklara bättre..
Vissa säger att Akra-mappen inaktiverar O2 sensorn andra inte. Gör den det kan man väl plocka bort skiten?
Varför är kontakten till stödet så irriterande? Jag har inte kört en meter med mitt stöd nere än?
Om man glömmer stödet och åker iväg kan det bli riktigt jobbigt i en vänsterkurva.
Ang det där med stödet så kan det bli ännu jobbigare ifall den börjar glappa när du är ute i ingenstans och åker
Aj fan.. så tänkte inte jag!
SAS bortagningen vad gör detta för nytta på hojen.
I Evo2 kittet tar de bort SAS givaren och nån plugg på nån slang men har kvar den förgreningen på ventilkåpan.
Vet nån mer om detta.View attachment 377314
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |