Det var inte länge du ville ha den ! Varför sälja direkt ?
Jag gjorde misstaget att köpa utan att provköra. Jag var ut en sväng när det var plusgrader och blev besviken på hur slö den var.
Det var inte länge du ville ha den ! Varför sälja direkt ?
Jag gjorde misstaget att köpa utan att provköra. Jag var ut en sväng när det var plusgrader och blev besviken på hur slö den var.
Vad jämför du med?
Om du inte jämför med en turbobusa med 300hp så är det nog något fel på din 690...
Man kan säga att jag gjort samma sak, köpt hojen utan provkörning samt kört R1 tidigare.
kommer bli riktigt intressant att se om detta kommer blir ett kanon eller kalkon år
ny smcr kommer troligen i mars, längtar som en tok på sommarens bandagar och busturer.
Vad har ni andra för erfarenheter ang byte till motard från sporthoj?
Jag köpte en Suzuki Drz 400sm som var tänkt att ha vid sidan om till min Gixxer 1000, slutade med att jag körde mer med den än Gixxern. Sen 15 Oktober förra året åkte jag bort till handlaren på Drzn och sa du jag får ut och prova en sådan där 690, javisst sa han har bara Enduro R men samma motor. Gav mig ut gasade som jag gjorde med min 400 och det aset reste sig nästan oavsett växel gick det ej på gas så lutade man sig bakåt och ryckte till så var den uppe igen. Det roliga var att jag provkörde en 690 2010 och tänkte fy fan ska aldrig köpa en motard slöa ingen toppfart m.m. Gäller att köra dom rätt och uppskatta bakhjulsåkandet, smidigheten på svängiga vägar köra ifrån och hetsa sporhojarna, möjligheten att ta en avstickare på grusvägar över gräsplaner rondeller hoppa ja möjligheterna är stora
Ni som går från 1000cc till 690 ....Tips kör en moppe 50cc ett tag innan så ni vänjer av er på rätt sätt
Ni som går från 1000cc till 690 ....Tips kör en moppe 50cc ett tag innan så ni vänjer av er på rätt sätt
Jag har beslutat att ge hojen en chans innan jag säljer den, jag har fått en hel del PM så jag skriver det här.
Åh fasen! Det är samma problem i år alltså?Fick just besked om att jag inte får min 690 SMC R -13 som jag hade beställt, dom skulle tydligen inte få in tillräckligt med maskiner.
Nån här som vet av någon KTM återförsäljare som har kvar nya Smc R att sälja? Gärna nån som även har lite prutmån på ordinariepris, vet att dom flesta tar ut fullpris men vissa handlare kan vara humana och ge några tusingar i rabatt
Fick just besked om att jag inte får min 690 SMC R -13 som jag hade beställt, dom skulle tydligen inte få in tillräckligt med maskiner.
Nån här som vet av någon KTM återförsäljare som har kvar nya Smc R att sälja? Gärna nån som även har lite prutmån på ordinariepris, vet att dom flesta tar ut fullpris men vissa handlare kan vara humana och ge några tusingar i rabatt
Fick just besked om att jag inte får min 690 SMC R -13 som jag hade beställt, dom skulle tydligen inte få in tillräckligt med maskiner.
Åh fasen! Det är samma problem i år alltså?
Ring runt till dom närmaste och fråga.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |