Ktm 690 smc-r

Busvirre

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2011
Ort
Eskilstuna
Hoj
Husky supermoto
Det börjar närma sig.. ingen som har några sköna 690 filmer och lägg gärna upp bilder på era hojjar! lägger upp min hoj ikväll! :)
 

Migesson

Guest
SAS removal kit är beställt i alla fall, se om jag sätter på det lite osäker på om motorn andas som den ska med den plattan :D
 

Migesson

Guest
Den är lämnad till Claessons motor. Tar väl nån vecka innan den är klar för PC 5 hade inte kommit :gnissla Kommer papper på innan körning och efter. Med Evo 2 med Akra hel samt efter PC 5 :fyllisar
Ska bli kul och se hur det blir.
Bygger inget nu för hojen är typ klar. En gammal bild när jag rev den :D Bara titta i tråden på bilderna så ser du vad som gjorts :smasha :dummer
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Den är lämnad till Claessons motor. Tar väl nån vecka innan den är klar för PC 5 hade inte kommit :gnissla Kommer papper på innan körning och efter. Med Evo 2 med Akra hel samt efter PC 5 :fyllisar
Ska bli kul och se hur det blir.
Bygger inget nu för hojen är typ klar. En gammal bild när jag rev den :D Bara titta i tråden på bilderna så ser du vad som gjorts :smasha :dummer

Ja det ser jag nu ju, ingen svart sving med mera.. :gnissla

Ser fram emot resultatet av bänkningen! inte bara papper på siffror före och efter utan även hur du upplever hojen i olika miljöer efter optimeringen :tummenupp

Har ju själv beställt Evo2 kitet till hojen som förhoppningsvis kommer hem om någon månad eller så :)
Läser man på Supermotojunkie så talar många väl om den gula lilla (dyra!) dosan som heter Vortex ECU. Ingen här på SH som har erfarenheter av den?
 

Migesson

Guest
Nej den har jag ingen erfarenhet av ;) Jaså du kör en 990 SMR de är sjuka hojar tänk med EVO 2 :dummer Vad är mer gjort ? Akra, strypningar på 1-2 ? Så porrig hoj.
Ja ska bli kul hur resultater blir med respons m,m.

Här kommer upp info så fort jag fått monstret igen :hihi


Ja det ser jag nu ju, ingen svart sving med mera.. :gnissla

Ser fram emot resultatet av bänkningen! inte bara papper på siffror före och efter utan även hur du upplever hojen i olika miljöer efter optimeringen :tummenupp

Har ju själv beställt Evo2 kitet till hojen som förhoppningsvis kommer hem om någon månad eller så :)
Läser man på Supermotojunkie så talar många väl om den gula lilla (dyra!) dosan som heter Vortex ECU. Ingen här på SH som har erfarenheter av den?
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Någon som kan bistå med ett mått på hur långt ut-stick en eftermarknads blinkers måste ha för att inte skymmas bakom lampan fram samt eventuellt kanske bidra med några "close up" bilder!
 
Last edited:

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Någon som kan bistå med ett mått på hur långt ut-stick en eftermarknads blinkers måste ha för att inte skymmas bakom lampan fram samt eventuellt kanske bidra med några "close up" bilder!

Hade järna hjälpt dig om min hoj bara hade kunnat behaga dyka upp i garaget :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top