Jag har pinnar ifall du inte fått tag på några!
View attachment 380651
Då hade man hämtat hem nya 690in. Känns dock rätt långt borta innan man får köra, nån som har haft isdäck på sin 690? Ska man dubba egna däck och kränga på orginalfälgarna eller är det endurofälgar och isdäck som gäller?
View attachment 380778
Då hade man fått isdäck på cykeln, smygläcker dock ur framdäcket då det var ett däck som var gjort för slang. Nån som har tips på hur man kan få det tätt, punkaspray eller kanske limma fast det med anpassat lim? Eller är det lätt att ta ur fälgbandet utan att skada det och sen få tillbaka det så att det håller tätt när man ska på med sommarostarna?
Ditt helvete skicka den till mig ist jag har ju en hoj som behöver den mer haha måste min komma snart
har funderat på en sån, men har inte blitt av
en. hur mycket fick du ge før den?
var køpte du den ifrån, och vad får du ge før
mappningen?
vill ha helsystem innan jag sætter på en
PC5.
Jag satt och läste någon TuneEcu tråd där folk tar bort sina PCV efter dom börjat leka i mapparna via TuneEcu.
För att jobba med 690s ECU på djupet måste man ju in i TuneEcu.
Jag väntar ivrigt med resultat från er som är modiga, själv tror jag problemet och lösningen är i ECUn = TuneEcu.
Dom beskriver att PCV bara sminkar grisen.
MEN en bra inställd ECU som man sen smäller på PCV kanske är skitbra, somsagt jag är okunnig och ovetande och hoppas ni får dom resultat ni vill ha!
View attachment 380778
Då hade man fått isdäck på cykeln, smygläcker dock ur framdäcket då det var ett däck som var gjort för slang. Nån som har tips på hur man kan få det tätt, punkaspray eller kanske limma fast det med anpassat lim? Eller är det lätt att ta ur fälgbandet utan att skada det och sen få tillbaka det så att det håller tätt när man ska på med sommarostarna?
Sjukt ballt! Får man fråga vad det är för däck du monterat? Dubbtyp ?
Ni som köpt FMF framrör kan ni bidra med några bilder?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|