Snowman89
Guest
Jag satt och läste någon TuneEcu tråd där folk tar bort sina PCV efter dom börjat leka i mapparna via TuneEcu.
För att jobba med 690s ECU på djupet måste man ju in i TuneEcu.
Jag väntar ivrigt med resultat från er som är modiga, själv tror jag problemet och lösningen är i ECUn = TuneEcu.
Dom beskriver att PCV bara sminkar grisen.
MEN en bra inställd ECU som man sen smäller på PCV kanske är skitbra, somsagt jag är okunnig och ovetande och hoppas ni får dom resultat ni vill ha!
Dessutom verkar det ju som att man integrera en PCV mapp i Tuneecu.
Så det perfekta vore ju att öka på tändningen lite i Tuneecu, ladda in mappen i hojen, montera samt mappa en med PCV, sätta ihop PCV mappen med Tuneecu mappningen.
På så vis kan man plocka bort PCV efter mappningen och sälja den till nästa person som vill göra samma sak.
Då bör man också få ut ännu mer effekt än om man bara mappar en hoj med PCV.