huSSe
husse
Årsmodell?
hur tycker du det är om du jämnför?
tyngre?
smidigare?
vad hade du innan?
Lagt några mil idag, mycket omställning att gå från 400cc supermotard till 695cc speciellt när det kommer till att åka på slangen men det kommer väl med milen. Ingen från Skåne som kör 690 som vill ut och åka?
Lagt några mil idag, mycket omställning att gå från 400cc supermotard till 695cc speciellt när det kommer till att åka på slangen men det kommer väl med milen. Ingen från Skåne som kör 690 som vill ut och åka?
jag kan hänga på en runa med jag bor utanför sjöbo
http://carbon-performance.com/index.php?kat_id=82
Där finns massa kolfiber till SMC 690 till riktigt bra pris, bl a värmeskydden till röret
Härligt! till helgen då kanske? Jag tar nog någon dag i veckan med om du är fri på eftermiddagarna något.
Du har ju garanti kvar!Har varit ute och kört lite hoj under påsken och har konstaterat att tanklocket läcker (troligtvis mellan tankinfästningen och bakskärm) Någon som vet om man kan tejpa en egen packning med eltejp eller silvertejp? vulkband har jag läst att det inte tål bensin. Sen började FI lampan att visa air intake sensor fel, dock blinkade den bara väldigt sällan. Har förstått att det är ett vanligt fel. Den ska redan varit bytt på min hoj tidigare.. Hojen går dock som en dröm även fast FI lampan blinkar lite!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|