Låter så jävla gott Har 15T cross drev fram det utan gummidämpning, kostar 170kr typ det med gummi 370kr ca
Sen org drev bak, jag är hel nöjd med det, blir ettrig och go
Var bänkar du ?
tjo jag har ett 44 taggars bakdrev om någon ska dreva ner sin 0704789755 mvh mattias
Tänk på att dra en slang från vevhusburken under sidokåpan till under hojen. Annars stänker den ner dina kåpor med oljedamm jag vet.
Detta med vevhuset gäller bara när luftburken tas bort.
Sen med lamdan finns det att köpa på Ebay en plugg du skruvar i grenröret ist för lamdan. Sen finns det med en kontakt du sitter där lamdan ska sitta. I den sitter 2 motstånd som gör att lamdan alltid ligger rätt, tror boxen och tomgången blir bättre. Kostar ca 150kr
Har faktiskt en helt oanvänd O2 eliminator-kontakt till SMC/SMC R över eftersom det följde med en med PC5.
Säljes för en hundring med fri frakt inom Svedala.
Skicka PM vid intresse.
Plugg har jag ingen...
Jag har kört sporthoj sen 18års åldern till jag för några år sen beslöt mig för att prova motard. Inget jag ångrar alls. Väntar nu på min 690 som jag får nästa fredag,dock en vanlig smc. Dom som säger att dom är för slöa vet bara inte hur dom ska köras man ger sig ju inte gärna ut på motorvägen utan trivs ju så klart bäst på kurviga vägar där den är oslagbar.
Får ju hålla igen lite nu de första 100 milen
Hojen känns rätt högt växlad med, 15 drev på väg hem.
Fjädringen tycker jag känns rätt stötig på lite mindre vägar med sämre beläggning, har vridit compen på framgafflarna -5 klick till "komfort" men är fortfarande inte riktigt nöjd.
Hur kör du in den? Handlaren sa bara "lite varierat" samt inte gå över typ 6k rpm?
För pigg ?
Finns det nån inställningsguide beroende på kroppsvikt? Väger inte mer än 65 jag och vill ha mjukare då.
Garantin gäller trots evo 2 ?
Är det värt att förlora garantin för evo2? Har beslutsångest!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|