Migesson
Guest
Gå in på dekaltrim.nu där har jag köpt min. Skitbra är dem
Migesson vad har du för mått på din regskylt?
Migesson vad har du för mått på din regskylt?
Gå in på dekaltrim.nu där har jag köpt min. Skitbra är dem
Är Bilsport mc billigast även nu efter att dom tagit bort offroad försäkringen? Krångligt att ringa runt när men ej har regnr...
Inte för mig. Har kollat på vad en 690 skulle kosta att försäkra på en 25-åring tidigare och då låg det på ca 4k för hel/hel men nu ligger det på strax över 23.000:- !!!
6900 för mig
26år körkort i 8år 24+ bilsport mc 6900kr
Är Bilsport mc billigast även nu efter att dom tagit bort offroad försäkringen? Krångligt att ringa runt när men ej har regnr...
När jag hämta ut min kollade jag och min handlare på försäkringar. Länsförsäkringar var billigast med 8500 hel/hel. Hade jag haft mc-kort i 5 år hade jag bara behövt betala ca 4500kr.
Så kolla med dom sen och så får man ju 20% rabatt om man tecknar den i butiken.
Ska kika på läns, trygghansa är billigast av dom jag kollat än så länge.
33 år sthlm 6200 hel/hel
Jag har ju normalt folksam till allt annat men dom ville ha 12 500kr ist för 8500 hos läns.
Läns var känsliga med hur länge man haft kortet verkar det som iom att det var ca halva priset om man haft det i +5 år. Jag är 27 och bor utanför stan.
Någon som inte tänkt använda sina skjutspinnar och har lust att sälja ? Är nämligen på jakt efter ett par så tjejen kan åka lite i sommar.
Hur är 690n att skjutsa på förresten ?
Någon som inte tänkt använda sina skjutspinnar och har lust att sälja ? Är nämligen på jakt efter ett par så tjejen kan åka lite i sommar.
Hur är 690n att skjutsa på förresten ?
Den försäkring du har finns inte för nytecknande, nu vill dom ha mer då dom tagit bort offroad försäkringen.
Jodå den premien jag skrev ovan är 24+ försäkringen hos Bilsport mc, fick premie senast igår så den är högst aktuell observera dock att det är med 20% rabatt för tecknade hos handlare. Har ringt länet och trygghansa idag både var dock dyrare dom andra är knappt lönt att ringa if folksam m.m.
Ska kika på läns, trygghansa är billigast av dom jag kollat än så länge.
33 år sthlm 6200 hel/hel
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |