Gjorde 80 mil med 15 kg packning på ryggen i lördags och de va först efter 50 mil som det började bli lite jobbigt för rumpan.
Kan tillägga att jag fick ihop 22 mil på9,5l soppa då jag låg typ90-140km/h blandad landsväg.
Tycker det va imponerande med tanke på att förra (660 smc) kom typ 8 mil innan reserven behövde vridas till.
Någon annan som är med om att hojen läcker olja när man wheeeelar? Kommer olja på bakre sidokåpan, höger sida.Kommer liksom från under sadeln på något sätt. å rinner ner längst med kåpan. Gäller endast när den är på bakhjulet.
Någon som vet vad det kan vara eller har exakt samma sak?
Hej alla.
Jag har ingen erfarenhet alls av KTM 4-taks hojar, men de nya 690cc encylindriga har synnerligen imponerande effekt. Dom måste ju gå som skollade troll .......håller de bra med? Jävligt snygga hojar.
Kolla slangen till luftburken under sadeln, ibland är den dragen fel och eller vriden och kan spricka. Om det är där så är det bara lite vevhusventilation.
Någon som vet om FMF powerbomb pipan ger något extra?
Passar den även ihop med wings slipon? (står att den bara passar ihop med fmf pipor)
Gårdagskvällens nöje!
Fungerar icke
Funkar inte filmen?
Ingen annan som haft problem vad jag vet, felmeddelande?
Har beställt quickshift till min hoj ska bli kul och koppla in den till PC5 se hur det lirar.
Sen blir det bankörning den 11 på Sturup raceway vad händer med era hojar här är dött som fan bild kommer när det är monterat
Har beställt quickshift till min hoj ska bli kul och koppla in den till PC5 se hur det lirar.
Sen blir det bankörning den 11 på Sturup raceway vad händer med era hojar här är dött som fan bild kommer när det är monterat
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|