nikho
Ny medlem
Någon som dela med sig av reg nr, vill kolla försäkringspremie då jag är sugen på en SMC-R.
Exakt samma sak hände mig, verkar vara en barnsjukdom.. Drog åt den bara,, sen funkade det fint..
Efter en tjuvstopp mitt i trafiken såg jag att insugsgummit hade hoppat av. Tryckte då upp den igen och hojen gick som vanligt. Jag antar jag måste byta ut den, men finns det inga billigare alternativ än ktmshop? Gummit med klämmarna hamnar på över 570 kr :/
View attachment 402688
Tack, en sån får det bli.... jag som inte skulle kitta hojen:/
Måste man beställa alla skruvar mm också?
Om hojen är under 2 år gammal har du garanti.
Svar, svart och passar rakt av på min SMC
View attachment 402567
Hojen köptes 2012-04-05 och jag har tid hos en verkstad på måndag 7/4, borde det gälla? Själva skadan inträffade ju innan 5/4.
Beställt, gick på drygt 700 med alla skruvar och monteringstillbehör... var ju fan så mycket snyggare än den i aluminium.
Beställt, gick på drygt 700 med alla skruvar och monteringstillbehör... var ju fan så mycket snyggare än den i aluminium.
Då är man med i klubben! Fick tag i en 2013 med 64mil på mätaren, kittad med akra helsystem, evo 1 och mappad Pillat på nya speglar idag och på måndag kommer hasplåten i plast, vita kåpor m.m. Let the summer begin
View attachment 402795View attachment 402796View attachment 402797View attachment 402798
Så ja, då var hojarna klara! Tog premiären i söndags
View attachment 401153
View attachment 401154
Någon mer som tog en runda i helgen?
View attachment 402867
jag lämnade in min på eloxering...
400:- men jag hade tur att dom hade fått en större order på denna färg så dom kunde ta min samtidigt, annars skulle det kosta ca 3500:- då orange inte är en standardfärgSkit snyggt. Vad får man betala för det cirkus?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|