himself
Tjuvjagare
Köp 2013. Annars kommer du inte kunna göra stoppis
Köp 2013. Annars kommer du inte kunna göra stoppis
ABSn ska väl gå att koppla bort relativt enkelt?
Tjabba boys. funderar på att skaffa mig en sån hära leksak. men tror ni jag kommer trötta snabbt på den efter att ha ägt daytonan? å hur e en sån att börna på bana? sett många på just gelleråsen å flera va å fightades me mig när det väl svängde men blev som bortblåsta på rakan(ganska självklart) men ja, e den lättsvängd å så som just en liten daytona/r6 eller e de ännu mer nervösa/lättsvängda då de e lite högre? iaf nån som vill byta då?
Blir era varma vid typ rödljuskörning? Min går upp till två streck från Max, men tycks stanna där. Kylarvätska finns, vet inte om fläkten hoppar igång.
Mappade om min till evo 1, då den va felmappad med evo2 utan kam. Men nu tjuvstannar den ibland vid rödlyserna.
Någon mer som har det problemet?
Går det att gå in i evo 1 mappen o ändra om?
Då jag byutade upp mig till nya LC4 motorn märkte jag att vibrationerna börjar vid 2500varv. (den gamla vibrerade på alla varvtal och 10ggr kraftigare) nojig som man är så testade jag då en Duke och en 690 Enduro för å se om mitt va ett måndagsex eller så. både smc,duke och enduro börjar vibrera något just runt 2500 varv. men den ska vibrera fick jag veta. motorn e INTE heller byggd för å meskköras.Är nybliven SMC-R ägare och är helnöjd med denna
Har en liten fråga bara, borde det inte gå att köra den under 3000 varv eller är alla sånna att det stånkar som bara den under det varvtalet?
Då jag byutade upp mig till nya LC4 motorn märkte jag att vibrationerna börjar vid 2500varv. (den gamla vibrerade på alla varvtal och 10ggr kraftigare) nojig som man är så testade jag då en Duke och en 690 Enduro för å se om mitt va ett måndagsex eller så. både smc,duke och enduro börjar vibrera något just runt 2500 varv. men den ska vibrera fick jag veta. motorn e INTE heller byggd för å meskköras.
Börja de hacka å stånka så får du peta ner en växel. Ganska begränsat varvtalsregister.
Någon som har kört nya smc-r 2014? Upplevde ni någon skillnad mot 2013 års modell?
Varför öka soppan? Evo 1 mappen är fullt tillräcklig om du kör öppet filter och avgas.
När jag mappade min så gick den faktiskt lite fett med evo 1 mappen.
Men visst jag kan hjälpa dig öka bränslet om du vill
Jag vill bara öka på låga varv, dvs tomgång då den tjuvstannar.... tips
Hade evo 2 mappen i innan då den blev felmappad men då la den inte av iaf. Men den går renare o jämnare med evo 1
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|