Melmac
Notorisk putsbög
Skall du inte skaffa några axel sliders?
Jo de får de nog bli
Skall du inte skaffa några axel sliders?
Kör idag med 15/42 men sugen på att testa 15/44. Vad toppar din nu? Ungefär? Det är så sällan jag kör över 120-140km/h så skulle föredra mer wheelievänlig. Iof får jag upp den på 4an med ryck och gas iaf. Men är långt ifrån proffs på bakhjul.
Kedjan borde väl räck för 2kugg till?
Jag kör 16-44 och har inga problem med att dra den upp på 4an. Du dra upp den på 4an med orginaldrevningen också , det handlar ju mest om teknik.
Hämtade nya hojen idag. Prio är att byta drev och lite annat småpill. Har även en Akra som ligger och väntar. Annars är den nya insprutningen helt kanon
Riktigt fin gillar skarp instrumentet med de andra siffrorna. när mitt krångla fråga om de kunde stoppa i detta som är från duken men det funka ej lycka till med hojen.
Hämtade nya hojen idag. Prio är att byta drev och lite annat småpill. Har även en Akra som ligger och väntar. Annars är den nya insprutningen helt kanon
Japp det ser lite fånigt ut att skjutsa på den mennde 3 brudar jag haft nöjet att tuffa omkring med med har varit väldigt nöjda. De säger att de sitter bekvämt och bättre än på sporthoj.Livet är orättvist, jag vill också ha min hoj! Satan va läcker!
Hur är det att skjutsa på KTM SMC-R? Min tjej har helt plötsligt blivit intresserad av att åka med, vilket är lite typsikt eftersom jag frågade henne just detta precis innan jag bokade hojen, men då var hon minsann inte så noga med det.
Precis drevat om 15/46 blev det. Jäklar sug i maskinen) åker med ett leende. dock gör den bara 130km/h men vad gör det när man kan åka bakhjul
Grymt!
Då kanske 15/44 ger ca 150 i toppfart. Utgår och chansar från min drevning i dagsläget som då är 15/42 och toppar 170.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|