Bjork3n
Medlem
Nej den andra kurvan kan du ignorera det var en annan körning där hojen gick lite för fett .
Jo lite toppeffekt tappar man med originalsystemet där är korrekt men vridet du kan få ut med original väger upp tycker jag.
Besiktningen är inget problem för mig med wings men bana är. På knutstorp till exempel mäts det på rakan och där får du inte låta mer än 95 db förbipasserande vilket wings gör.
Akra klarar sig bättre eftersom dämparen är längre , nya modellen av wings är betydligt kortare än akra vilket gör att den låter mer..
Jo lite toppeffekt tappar man med originalsystemet där är korrekt men vridet du kan få ut med original väger upp tycker jag.
Besiktningen är inget problem för mig med wings men bana är. På knutstorp till exempel mäts det på rakan och där får du inte låta mer än 95 db förbipasserande vilket wings gör.
Akra klarar sig bättre eftersom dämparen är längre , nya modellen av wings är betydligt kortare än akra vilket gör att den låter mer..