Är det stor skillnad mellan LeoVince och akrapovic på en KTM 690 smc-r? Har länge letat efter en 2012:a smc-r, och nu när det finns en på blocket så är det med leovince, då blir jag lite hmmm :/ dumt bara?
Mvh
Är det stor skillnad mellan LeoVince och akrapovic på en KTM 690 smc-r? Har länge letat efter en 2012:a smc-r, och nu när det finns en på blocket så är det med leovince, då blir jag lite hmmm :/ dumt bara?
Mvh
Leo Vince är bättre för det är öppnare,kortare och väsnas väsentligt mera plus att varenda kotte kör ju med Akra. Lite kul att ha något annat. Effektskillnad tror jag att Leo vinner på det med i och med ljudet men det är nog mest placeboeffektÄr det stor skillnad mellan LeoVince och akrapovic på en KTM 690 smc-r? Har länge letat efter en 2012:a smc-r, och nu när det finns en på blocket så är det med leovince, då blir jag lite hmmm :/ dumt bara?
Mvh
Men hur mycket skulle ni värdera den till? Gått cirka 680 mil och är utlagt för 64 000 kr.
Kanske dyker upp bättre längre fram?
Men hur mycket skulle ni värdera den till? Gått cirka 680 mil och är utlagt för 64 000 kr.
Kanske dyker upp bättre längre fram?
Leo Vince är bättre för det är öppnare,kortare och väsnas väsentligt mera plus att varenda kotte kör ju med Akra. Lite kul att ha något annat. Effektskillnad tror jag att Leo vinner på det med i och med ljudet men det är nog mest placeboeffekt
Är de inte dags att byta ut den orangea framlampan med (exc style )
http://www.youtube.com/watch?v=ygdCxpDUeLE
Najs hoj.
En seriös fråga.
Backspegeln. Ser du något bakåt? Eller är det till för att blidka statsmakten?
Om du nu ser något bakåt...
Vad är det för grejer, och var har du köpt dem. Skulle kunna tänka mig ha liknande på min XR, om det funkar, för vill ha lite koll bakåt då jag pendlar en del till jobb på hojen, och då är det bekvämare om sakerna funkar som de ska.
Har en kompis som också har en SMC-R och han kör med Leo Vince själv kör jag med Wings och i min mening så både ser Wings bättre ut och låter bättre.
Leon ger ett mer vasst ljud (sporthojs likt) medan du får ett mycket djupare bröl från Wings pipan.
Kör du med evo 1 mappen?
Nix original mapp. Stod på wings hemsida att man inte behövde mappa om man hade någon av de två dB inläggen i röret. Har det stora som låter lite mera, men testade utan när jag satte dit den och då blev man ju nästan döv.
Taget från deras hemsida: "Wings silencers are designed to ensure that your bike will run properly without the need for EFI remapping when either of the two dB killers is fitted."
Just nu kör jag faktiskt Orginalsystem på min och öppen luftburk samt modifierad evo 1 mapp , ärligt jag tror aldrig min hoj gått så bra som den gör nu.
Jag måste ha tappat effekt med mitt Wings , vilket är riktigt märkligt!
Ska in på Dyno snart för att kolla att blandningen stämmer samt finjustera lite till.
Jag måste klara ljudkraven på bana och det gör jag tyvärr inte med eftermarknadssystem därav har de blivit så att orginalblåset åkt på.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|