Ktm 690 smc-r

D.G

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2014
Hoj
inget just nu
Kylarvingar passar från äldre modell till etc smc r -13.
Men du får byta både den övre och den undre vingen samt kylar gallret.

Det går ringa, dom bits inte ;) :7peta

Daban

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2014
Hoj
KTM 690 SMC-R
Tjena!

Hur mycket värderar ni en 690 smc-r 2012 som har gått lite över 700 mil till? Om vi säger att
hojen är i bra skick.

PoNtUzA

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Hoj
Husaberg FS570, 10
Känns som om man frågar väldigt mycket saker nu men det ä väll bara vintern och att man inte kan åka som gör en smått galen.:gnissla
Till frågan som lyder, vart kan man hitta korta broms och kopplingsgrepp som passar SMC-R för en billig peng? Letar och letar men hittar fan inget:(

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Du hittar inte för att det finns knappt. Och de som finns är oförskämt dyra vi snackar 1000kr för ett grepp.
Asv grepp

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Hoj
Inte just nu...
Tjena!

Hur mycket värderar ni en 690 smc-r 2012 som har gått lite över 700 mil till? Om vi säger att
hojen är i bra skick.

Beror ju lite på utrustning(akra tex) och däck, men skulle säga emellan 60-65k privat. På firma får man nog räkna 65-70k. Våren närmar ju sig med, det trissar ju upp priset lite.

Migesson

Guest
Nä gillar org mer men ska sätta en vit :tummenupp fan vad han lagt pengar på den hojen :kär hur går det för er andra lägg upp bilder :yoparty

himself

Tjuvjagare
Gick med
29 Sep 2008
Hoj
KTM 1290 SuperDuke R
Någon som åker bana och vet hur orginaldäcken är på bana? Värt att köra med dem eller dags att byta ut dem?
Har tidigare bara kört bana med sporthoj utrustad med Metzeler k3 däck som jag varit nöjd med.

Last edited:

Mr Larsson

Va vore livet utan hojåka
Gick med
5 Feb 2011
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Det har inte varit några problem för mig med orginaldäcken på bana så det är värt å testa. På min gamla SMC körde jag Dunlop Sportsmart och det funkade kanon på bana det med.

Någon som åker bana och vet hur orginaldäcken är på bana? Värt att köra med dem eller dags att byta ut dem?
Har tidigare bara kört bana med sporthoj utrustad med Metzeler k3 däck som jag varit nöjd med.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati