samma här två kuggar mer bak och orginal fram och jag får upp den på sexan
tja, tänkte dreva om hojen lite för lättare bakhjulskörning. 2:an är ju inga problem men 3:an får man jobba hårt för att få upp den (inte bästa tekniken heller) men vad kan ni rekommendera att man ska ha för drevning för detta ändamål? är inte ute efter extrema pizza-drev utan bara lite hjälp på traven!
Hur är toppfarten med den uppsättningen?
Min gör 140km/h med 15/46
tja, tänkte dreva om hojen lite för lättare bakhjulskörning. 2:an är ju inga problem men 3:an får man jobba hårt för att få upp den (inte bästa tekniken heller) men vad kan ni rekommendera att man ska ha för drevning för detta ändamål? är inte ute efter extrema pizza-drev utan bara lite hjälp på traven!
Min har också 15/46-drevning och den gjorde idag 170 km/h med ytteligare lite mer att ge. Kan man lita på mätaren efter drevning eller är det gps som gäller
Blir det gnälligt om man servar hojen själv mellan intervallen? Garanti och sånt. Kan verkstaden se om jag har varit där och skruvat?
Blir det gnälligt om man servar hojen själv mellan intervallen? Garanti och sånt. Kan verkstaden se om jag har varit där och skruvat?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|