Förutom schimsning skiljer fjädringsvägen. Enduron har kortare fjädringsväg, märkligt nog.Vad skiljer i fjädringen på Enduro och SMC ?
Garageuppdatering:
Väntar på ny plast och dekaler, dämparen ska renoveras efter två tuffa säsonger med totalt 416 racemil. Plus ett par hemlisar...
Fy fasen så äcklig hoj att meka med när man är van med enkelheten hos Husaberg. Varenda pryl sitter ju med 24 olika bultar som alla har olika dimension och olika skalle. Men det är väl som med det mesta att man vänjer och lär sig.
Hur ser det ut i era garage ??
Najjat lite....
Har bytt lite plast.
Monterat på dom billigaste skatehjulen som krashpuckar.
Tagit ur proppen och släppt ut skönsången !
Verkar vara rolig racing! Synd att man inte har en ktm i garaget
Om man vill köra med Xr'n antar jag att det är supermono som gäller? Och då lär man ju hamna löjligt mycket efter?
Förra året vann Markus Aldhén ett race på sin CRF 450 supermoto. Och för egen del så har jag landat på femteplatsen en eller ett par ggr med min Husa 550 supermoto. Och då har jag både en förmåga att vara ovillig till träning och en ålder där jag klart passerat bäst före datum. Så kom och var med. XR 650:n borde duga gott för att ta sig förbi en och annan KTM................
Låter ju bra! Det är ju körningen jag gillar, var man placerar sig är ju inte så viktigt, i början iafFörra året vann Markus Aldhén ett race på sin CRF 450 supermoto. Och för egen del så har jag landat på femteplatsen en eller ett par ggr med min Husa 550 supermoto. Och då har jag både en förmåga att vara ovillig till träning och en ålder där jag klart passerat bäst före datum. Så kom och var med. XR 650:n borde duga gott för att ta sig förbi en och annan KTM................
HAMPUS AHLSÉN för tusan !
Jag är fortfarande arg på dig för att du tappade tempo i andra rejset på GÅsen så jag trodde jag körde fortare än jag gjorde eftersom jag inte tappade mark till dig som i första rejset!!!
hoppas det inte e saltsmuts som sitter på hojen
isåfall städa den genast så den inte blir förstörd!
/F
Låter ju bra! Det är ju körningen jag gillar, var man placerar sig är ju inte så viktigt, i början iaf
Får kollas upp närmare! Tack för infon!
Edit: Hur funkar det med licenser och liknande? Hittade inget vettigt på supermonos sida.
Åh, jag ber allra ödmjukast om ursäkt. Fortsättningsvis ska du inte behöva ha ngt att bli arg över...................................
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|