Lämpligt med lite bilder tycker jag....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=203782
Björns åka-på-röva-ut-i-gräset förevigad bl.a
Måste säga att dina depåkonster från Gelleråsen borde utgöra ett bättre bildmaterial.....................
Lämpligt med lite bilder tycker jag....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=203782
Björns åka-på-röva-ut-i-gräset förevigad bl.a
Måste säga att dina depåkonster från Gelleråsen borde utgöra ett bättre bildmaterial.....................
Det är bara hörsägen och finns INTE på bild. Det har alltså aldrig hänt!
Ajdå, det var inte meningen! Jag kommer nog att ligga sömnlös över det... Vid målgång, ca 7 varv senare, hade jag försökt bättra mig och av hänsyn ökat avståndet till dryga 30 sekunder, så jag hoppas att jag inte var ivägen för dig då?Vi tre kommer ikapp Dr C och i början hindrar han oss faktiskt lite
Det var på träningen vi kom ikapp och du var nog ute på uppvärmningsvarv. Det vore jämrans schysst om du kunde kolla mina tider och sen bara köra typ 0.5 snabbare än det och sen kolla bakåt så jag hänger med. Gör jag det så öka 0.5 till. Om inte så går vi in i depån, vilar lite och så får du förklara för mig pedagogiskt och lättfattligt (gärna wyteboard och olika diagram) hur jag borde göra för att hänga medAjdå, det var inte meningen! Jag kommer nog att ligga sömnlös över det... Vid målgång, ca 7 varv senare, hade jag försökt bättra mig och av hänsyn ökat avståndet till dryga 30 sekunder, så jag hoppas att jag inte var ivägen för dig då?
"Vi hade i alla fall tur med vädret"
om jag hade fått tillbaka kopplingen från Lelles i tid så hade man ju kunnat tävla i helgen, nu ligger hojen fortfarande i garaget och väntar koppling.(skickade dit den för typ 2 månader sen och jag frågade extra om Ragnar verkligen hade tid att kolla på den och det var "inga problem")
synd att slirkopplingen är kass och inte funkar som man skulle kunna tänka sig att en slirkoppling ska funka, då hade man sluppit skicka in den på koll.
men men, får se när nästa tävling blir, inte så himla bra start på den här säsongen kan man väl säga.
//håkan
Tackar! Jag körde inget under 2008, mer än en Nürburg Ring-tur på min gamla trippel-åtta. Men jag trivs väldigt bra med hojen och Knudan har jag kört några varv på, så det gick rätt OK att komma in i tempot igen. Tyvärr mattades bromsarna under den senare halvan av loppen, så jag klämde fingrarna under bromsgreppet. Det blev till att dra med hela våfflan, vilket störde rytmen något, så det gick inte att komma ner till personbästa, men vad tusan gör det?Bra kört som fasen Mats, vi ska kika lite närmre på din bajk nästa gång för fy fasen vad du blåste förbi på rakan. Även om jag nu kör 690 har jag alltid en husatröja under stället när vi kör
Det var kul att du kunde använda mitt spårval och du omsatte ju verkligen den nya kunskapen i riktigt bra varvtider! Grattis till det!och helt slut
Trodde det skule bli en helg med vila men jag var nervös så sova var ju bara att glömma
Just nu svider bonnabrännan i nacke och panna mest.
Tack alla för en kul helg och en bra första deltävling i cupen!!!
Tack Dr C för visandet av nya och snabbare spår runt banan.
stefan
Tröttnar du Håkan så köper jag dina X fälgar rakt av så ska jag träna lite asfalt i Gröndal SM anläggning.
posten.se skrev:28 apr kl 07:02 Avvikelse Malmö, Felsorterat. Försändelsen kan bli försenad
Nu ligger kopplingen i bilen, ikväll blire montering o provkörning
Nu finns resultaten för KTM 690 Cup på http://www.readytorace.se upplagt
f*n f*n f*n f*n att man inte kunde va med o köra!
Pelle och Fredrik ska byta plats och ha 21p styck. I övrigt ser det rätt ut
Pelle och Fredrik ska byta plats och ha 21p styck. I övrigt ser det rätt ut
Kolla nurå, stämmer det?
jag var ute o provkörde hojen lite förut, verkar som att det kan funka nu.
Ska testa "slirkopplingsfunktionen" lite mer imorrn bitti på vägen till jobbet, men det lilla jag testade den nu så verkar det funka bättre än förut
NÄE!
Poängen är omkastade och Pelle ska vara före Fredrik pga högre poäng i sista rejset. Läs innantill förihelvete på mylaps, du är så gammal att du borde läst en och annan resultatlista tidigare
Gött att det funkar bättre nu, vi får se till att ta testdag på Åsen eller Sviestad. Kanske går att locka med Stefan för lite tips...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|