huSSe
husse
varfør om jag får fråga?
Verkar vara lite dåligt drag i den här tråden för tillfället men jag öser på med fler frågor och hoppas på svar!
Vintern närmar sig och det vore ju trevligt att kunna gasa lite tots att det kommer snö och elände. Frågan jag har är om det går att montera endurofälgar på en SM? Jag har försökt googla lite men hittar mest trådar ang smc med endurofälgar. Har förstött att det lär kosta en slant men det kanske går att hitta begagnade fälgar? Enklast vore väl kanske att på sikt köpa en enduro med motardkit men problemet är att de är så förbannat höga så jag knappt når ner till backen på dem
Alrnativet är väl om det finns dubbdäck att köpa till sm fälgar? Funkar det? Jag bor ute på landet och det kryllar av fina grusvägar som med lite snö blir rikitigt fina på vintern. Har en liten dröm om att kunna bränna runt på dem i vinter. Alla tips motages!
/Daniel
Med vilket märke sjunger LC4an bäst?
Sebring, Akrapovic, Leo Vince, Shark? På ljudklipp jag hört låter Leo Vince mysigt. Tänkte sätta i ett K&N filter i boxen med
Halloj har gått och varit sugen på en 690 duke länge inte den nya utan den äldre 2010ans modell
Undrar hur mycket vibrerar de ? Är de samma som en 660 eller har de blivit bättre.
Skulle vilja ha en liten smidig hoj att busa runt med men som även fungerar på lite längre turer.
Det var det batteriet som du hade på wikisen som jag köpte. Biltema art nr 80815
Men det ligger bara på 7 Ah istället för original 8,6 och cca-värde står inte. Fungerar det bra med bt-batteriet?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|