Min lille Duke!
Har lite svårt för utseendet på nya 690 duke, men lägger man lite tid på andra färger och tillbehör blir den ju faktiskt helt okej!
Fixar nog helsystem nästa år och passar på att slänga in en öppen luftburk Kanske den börjar närma sig 80häst iaf, vilket är helt okej på 140kg!
ja, det beror väl på hur man definierar "närma sig".. det är väl knappt över 70 hk från början o för att nå en effektökning på 15 % upp till 80 så krävs det nog ytterligare tusenlappar i lull-lull
Köpte en KTM SM-R 2008 i helgen som gått 530 mil, läst lite över servicen och hade för mig det var olje och filterbyte på 500 och ventilkoll först vid 1000. Stämmer detta eller skall ventiler även justeras vid 500?
Tja!
Jag går i tankarna kring att byta upp till en 690 SMC. Kör i dagsläget en 660SMC. Fick möjligheten att köra en 690 SM igår (alltså hackspettsmodellen). Den kändes tyngre vilket den är samt inte lika rapp. Motorn borde vara i stort sett samma (men undantag för 690SMC R). Eller?
690n jag körde var dessutom nerdrevad till 16kugg fram, vilket många verkar rekomendera.
Men till frågan, Hur stor skillnad är det på en 690 SM och en 690 SMC?
Köpte ett serviskit till min 690 sm-r -08 på lelles.
Första gången som jag servar 500 mil, nyss inhandlad.
Fick 3 st 1 litersflaskor men gick ju bara i 1.8?
Nått jag missat? Är bara ett ställe som ska fyllas?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |