82500 har ja för mig de va...fan vilka tradiga jävlar..ja passa på om nån har cashen..de e väl tyvärr så i dessa tider att alla måste dumpa priserna
Japp tyvärr då det för lite ont med sig för de som vill bli av med sina beg hojar.
Och snart vänder priserna,då handlarna handlar med euro så kommer priserna troligen få justeras uppåt,pga vår svaga krona oxå
Vet någon vad det är för hjulaxeldiametrar fram och bak på en KTM 690 SM?
Tål växellådan på duken fullgasväxlingar? typ hålla stumt och bara peta i växlarna som man gör på litermopparna
Jocke!
Hur är det med reglementet för cupen nu? Får man åka med vilken 690 man vill eller? Står ju inget annat här... http://www.readytorace.se/faq/31-ktm-690-supermono-cup/46-tekniska-foerutsaettningar-reglemente-foer-cupen
Jocke!
Hur är det med reglementet för cupen nu? Får man åka med vilken 690 man vill eller? [/URL]
Ja, jo, jag kan läsa!
Eftersom det tidigare bara var tillåtet med 690sm så undrade jag om det var ändrat efter som det stod som det stod.
Skulle va kul å brottas med dig muppo iförda tighta kläder....
Om inte jag var begränsad av reglementet i 690-cupen skulle jag nog ta bort hela skiten och se om man får på ett filter direkt på insuget.
Har beställt ett K&N men det är ju fan inte där begränsningen sitter utan i det lilla jäkla sugröret i bakkant på burken.
Apropå filter...
Kolla här. Strax över mitten, under bilden där jag blir klämd på armen
Någon som använder quickshifter på sin 690? + och - om man enbart kör gata?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|