Vek till lite alu-plåt och borrade tre hål - funkade perfekt.
/jocke
Vad bra, har funderat på en sådan lösning
Vek till lite alu-plåt och borrade tre hål - funkade perfekt.
/jocke
Har tänkt ta bort skjutshandtagen på min 690, har några ideer på hur jag ska täcka hålen men kanske finns det någon med bättre ideer här?
Demo hoj = totalt vårdslöst körd,akta dig för den.
Nä skämt åt sido tycker inte du bör oroa dig för en demo hoj,den är säker servad och genomgången en extra gång.
Du har garanti oavsett ditt val på demo hoj eller privat köp om det är nyare hoj och garanti tid kvar.
vad är det för fel på en 690 smr då?
Jag köpte min 690 SM för att den inte kräver mkt underhåll
och att den är Mkt billigare i inköp än en smc, dessutom har den mindre luftmotsånd pga näbben/lampan.
Jag är även en av få som tycker SM'n är fan så mkt snyggare än smc'n!
vad är det för fel på en 690 smr då?
Jag köpte min 690 SM för att den inte kräver mkt underhåll
och att den är Mkt billigare i inköp än en smc, dessutom har den mindre luftmotsånd pga näbben/lampan.
Jag är även en av få som tycker SM'n är fan så mkt snyggare än smc'n!
Det är ju hål i plasten standard och kostar betydligt mer än några hundra... Typ 4000 för orginal. Inget fel på dom jag har det är bara hålen jag vill täcka.
OK, jag visste inte det, på Enduron är det inga hål orginal, jag fick borra upp dem när jag satte på handtagen. Kolla om endurons passar.
En sats med all plast till en Enduro (orginal) går ca 1500 kr, den du söker kostar 641 kr (lite dyrare än vad jag trodde) på Lelles art nr 7650801300004
Håll lite koll på att 690SM / 690SMR / 690SM Prestige och 690 Duke endast har motorn gemensam med 690SMC / 690E och 690E-R. Finns inte en plastbit som är samma.
Har tänkt ta bort skjutshandtagen på min 690, har några ideer på hur jag ska täcka hålen men kanske finns det någon med bättre ideer här?
Någon som vet diametern på och måtten mellan hålen där fästet till blinkers och skylthållaren skruvas fast?
Jag, eller jag tänkte ta hjälp med att bygga en egen skylthållaren men ingetgören ifråga vill ha lite mått och så...
Fugges lösning var intressant, jag vill dock inte göra nya hål för blinkers(om du ens gjort det?).
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|