Man blir aldrig för gammal för att leka
En Apelsin från Norrland inhämtades i utbyte mot en anorektisk släkting i form av Mandarinen.
Perfekt, då är det bara nya hjul kvar, så ses vi i sommar och du kan köra 690 cupen....
Man blir aldrig för gammal för att leka
En Apelsin från Norrland inhämtades i utbyte mot en anorektisk släkting i form av Mandarinen.
Tjena!
Jag har tokletat nya pipor till min 690sm ett tag nu och va inne där jag köpte hojen för att höra lite med dem..
Men till min stora besvikelse säger han att kattarna inte sitter i själva burkarna utan i röret innan? Stämmer detta? Min idé för komma något sånär billigare undan var att köpa slipon istället för helsystem och ändå få rätt go effektökning(med diverse annat också förstås) .. Vad jag fatta som va det inte så jättestor skillnad på slipon och helsystem?
Mvh
Dom har inte till Duken, vad jag vet är man ganska låst till acra tyvärr
Dom har inte till Duken, vad jag vet är man ganska låst till acra tyvärr
GPR blåsen var galet fula, och jag hittade inte heller något till duken hos leovince. När vi ändå är inne på detta området, hel-system vs. slipon? Är det värt alla dom tusenlapparna för ett hel system eller räcker det med dämparn för ljudet, samt hur mycket skiljer det i ren effekt?
Undra hur högt ljudet är med den? Hörde en med Acrapovic på, det lät för mycket. Sen verkar det inte gå att beställa till Sverige. Men himla snyggt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|