mj00dmixer
Ny medlem
bänkningar jag har sett har visat lite mer på toppen med helsystem..... hade en sm innan och satt då klistrad framför ktmforum.co.uk
bänkningar jag har sett har visat lite mer på toppen med helsystem..... hade en sm innan och satt då klistrad framför ktmforum.co.uk
Testade den och den enda problemet jag upplevde var att det vibrerade grymt mkt i sadeln vissa varv och vid acceleration. Hjälper gelsadeln mot vibrationerna?
Jag har kört min SMR från Luleå till "Männskobyn" Stockholm....
Körde till Sundsvall, sov där, och sendan bar det av igen.
Funkade bra! (Naturligtvis beroende på vad man jämför med dock)
1000 mil ventiler och 500 olja & filter
Stämmer det att adventuren är senarelagd till 2010 ?
ni som bytat burkarna till acra eller andra hur mycket vikt sparar man in förutom de andra fördelarna effekt o ljud....känns ju spontant som att burkarna kan väga runt 15kg tillsammans
Har faktiskt inte kontrollvägt mina dämpare men nog f-n väger org bra mycket tyngre... Har för mig att jag läste något om en viktminskning på 6-8 kg, låter lite mycket men det är ju både stål-burkar med fyllning (massa skrot plus en katalysator) mot två dito i titan utan katalysator. Nästa gång de är väck ska jag väga dem! Önskar bara att man kunde plocka bort röret på ett bra sätt från "under motorn", där är det f-n bara i vägen!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|