mj00dmixer
Ny medlem
bänkningar jag har sett har visat lite mer på toppen med helsystem..... hade en sm innan och satt då klistrad framför ktmforum.co.uk
bänkningar jag har sett har visat lite mer på toppen med helsystem..... hade en sm innan och satt då klistrad framför ktmforum.co.uk
Testade den och den enda problemet jag upplevde var att det vibrerade grymt mkt i sadeln vissa varv och vid acceleration. Hjälper gelsadeln mot vibrationerna?
Jag har kört min SMR från Luleå till "Männskobyn" Stockholm....
Körde till Sundsvall, sov där, och sendan bar det av igen.
Funkade bra! (Naturligtvis beroende på vad man jämför med dock)
Stämmer det att adventuren är senarelagd till 2010 ?
ni som bytat burkarna till acra eller andra hur mycket vikt sparar man in förutom de andra fördelarna effekt o ljud....känns ju spontant som att burkarna kan väga runt 15kg tillsammans
Har faktiskt inte kontrollvägt mina dämpare men nog f-n väger org bra mycket tyngre... Har för mig att jag läste något om en viktminskning på 6-8 kg, låter lite mycket men det är ju både stål-burkar med fyllning (massa skrot plus en katalysator) mot två dito i titan utan katalysator. Nästa gång de är väck ska jag väga dem! Önskar bara att man kunde plocka bort röret på ett bra sätt från "under motorn", där är det f-n bara i vägen!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |