NOS är snyggast med carbon
kolla mitt garage. Se så beställ nu..
Blev det stor skillnad när du satte på Wings jämfört med Orginal blåsen?
Hört att orginalblåsen "stryper" hojen.
+3hk med sc-project helsystemBlev det stor skillnad när du satte på Wings jämfört med Orginal blåsen?
Hört att orginalblåsen "stryper" hojen.
Hej!!
Har ingen mekbok, så skulle någon kunna förklara hur man byter olja. Ser ett oljeskydd men är den genomgående? fyller man på all olja vid oljestickan? hur mycket olja? hur många filter byter man?
www.ktm.seär effekt siffran desamma i dom? skilljer de nått i vikten på dom?
Och en hel del dyrare då återförsäljarna sålt ut nya SM 07or för 55.000 och 08or för 60.000.tack för hjälpen.. verkar som 690 smc:n är den busigare av dom
Har ingen bok heller men lägg dig och glo lite under så ser du tre pluggar, varav en magnetplugg och två silar. Ett filter på varje sida av motorn under lock som sitter med två skruv. Töm allt, byt filter och fyll sen i två liter ny fräsch olja genom påfyllningshålet (som jag antar du avser med "oljestickan")
hur är 690 sm jämfört me min 640 lc4 är den rappare? hur är comforten på den om man åker lite längre sträckor? har nämligen inte provkört någon än
Kanon, tack för hjälpen. Måste vara den lättaste hojen o byta olja på. E det samma filter på båda sidor?
hur är 690 sm jämfört me min 640 lc4 är den rappare? hur är comforten på den om man åker lite längre sträckor? har nämligen inte provkört någon än
Någon som satt på motardfälgar på en 690 enduro än? Hur ser det ut och vilka fälgar funkar? Är lite sugen på att byta till en 690 men då vill jag både kunna köra motard och grus. Har ju ett par motardfälgar hemma till min 625a, kan dom passa kanske?
Om man jämför med 625an så vibrerar ju 690n klart mindre och man känner ju att det är en nyare hoj. Jäkligt roligt att köra var den måste jag säga. Fast det kändes ju inte som att den hade 15hk mer än 625an då jag upplevde trycket i motorn nästan likvärdigt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|