FinaFisken
They made me do it!
lite ovan vid hojen än o förmodligen slapp o jävlig när jag kör men är det nån annan som hittat ett litet friläge prexis innan sista växeln??
//FiSHi
//FiSHi
lite ovan vid hojen än o förmodligen slapp o jävlig när jag kör men är det nån annan som hittat ett litet friläge prexis innan sista växeln??
//FiSHi
Om man sitter och fispetar i växlarna kan man hitta frilägen lite överallt på 690n. Händer mig då jag har på mig landsvägsdojjorna och "smeker" i växeln! Om man däremot kör med crossdojjorna har jag ännu inte lyckats hitta dessa frilägen. Blir väl aningen mer hårdhänt med snäppet elakare stövlar helt enkelt!
/MaCa
o ett litet fint helsystem med ser bra ut
Byta mot vad ???
Känns som jag tjatat sönder den här tråden nu men den här omtalade strypningen som ska ligga på de första växlarna, är de nån som plockat bort den och isf hur blir den? stor skillnad??
//FiSHi
Liten skillnad gör det och ja för den lilla tid och möda det tar så är det värt det.
Märks kanske inte jättemycket precis men men lite här o lite där så vips är det en trevligare hoj.
http://www.sc-project.com/ktm_690_e.htm tjacka det istället, mkt snyggare med en burk! 600€ inkl frakt, skiljer 40g mellan rostfritt och titan..Har tänkt att sätta på ett Leo Vince helsystem till min 690 sm när jag har kört in den. Vilket spelar skönast, aluminium eller kolfiber? Är det någon skillnad? Vill ha ett dovt ljud.
Har besluts ångest :S
finns det inga lösningar på NÄBBEN förutom denna e den snygg!!
Tjena!
Nybliven 690SM ägare sedan i torsdags. Har gått från en gammal Kawa ZZR-600 till Supermoton, och jag ångrar mig verkligen inte. Har lagt ca 70 mil på den redan, men får lugna mig lite nu pga 100mils servicen skulle gjorts för 50 mil sedan
Fråga: Ni som har beställt Wings Slip-on, var har ni lagt beställningen? Har spanat på hemsidan, men hittar inte vart man ska göra sin order så att säga.
//Danne
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |