Min 990 är 80 cm över styret och 210 lång ungefär. Om det nu kan vara någon hjälp.
mmm då ska jag nog försöka få in den i ett fråd på 220 och 90
Min 990 är 80 cm över styret och 210 lång ungefär. Om det nu kan vara någon hjälp.
Då har man väl gjort ett av sina större misstag här i livet då, nämligen sålt en av dom roligaste hojjarna man kan äga... min SMR.
Tror nog att flera av er här känner den nya ägaren som jag hoppas & tror kommer bli nöjd!!
Jag kommer väl inte hänga här i tråden så mycket framöver, så jag ville bara hälsa till er andra som fortfarande är lyckliga SUMO-ägare att ni får ha det så jävla kul i sommar era lyckostar!!
Sköt om er & kör FORT fast FÖRSTÅNDIGT!!
MVH / Sladdfantomen
Frågor till er med erfarenhet. Är det värt de extra pengarna i inköpskostnad att köpa en 950 SMR istället för en 950 SM? Eller är det tom mer prisvärt att köpa en 990? Vad bör man kolla extra på vid köp av begagnad? Vilket försäkringsbolag har ni?
Tack från en som är i köpartagen.
Varför såld då? KronOlle efter dig?
Om det vore så väl...
Nä, men jag är egen företagare & tänkte investera pengarna i firman & förhoppningsvis så resulterar det i en ny hoj till 2011 men vad det blir får vi se då men det kan bli tyskt...
Klart jag kommer ta en massa snygga bilder på dig & din hoj Niklas, MEN du får ju inga kopior om jag inte får prova din hoj på heden i sommar...
Frågor till er med erfarenhet. Är det värt de extra pengarna i inköpskostnad att köpa en 950 SMR istället för en 950 SM? Eller är det tom mer prisvärt att köpa en 990? Vad bör man kolla extra på vid köp av begagnad? Vilket försäkringsbolag har ni?
Tack från en som är i köpartagen.
´Tack för svar. Vilken modell tycker ni man bör satsa på. Låter man snålheten bedra visheten genom att köpa en SM istället för en SMR?
´
Om du lutar åt att klippa till på en 950 SM så har jag en svart -07 med Acrapovic (Titanium Evolution) som skall ut till försäljning i vår. ca 1200 mil ...PM:a om du är intresserad för lite bilder mm, finns i sthlm.
Varför säljer Lelles en flång ny SMR -08 för 69 papp? Det finns andra nya -08 som ligger runt 89. Varför dumpar Lelles både sin egen marginal men även begagnatpriset för sina kunder? Verkar helkorkat...
Det är väl uppenbart varför de rear ut den, det är helt enkelt svårt att sälja en jättestor Puch Dakota, eller jag menar en tjockmotard.......nej, nu blev det fel igen. KåTeäM äSäM heter de ju.
Jag är inte ett dugg intresserad av något annat än sporthojar......
Avundsjukan lyyyyyyyyser här
Problemet är att jag inte vill sälja R1:an och bankkontot är redan tomt.
Dålig combo...
Men om du säljer R1:an och köper en härksporthoj så sparar du massor av pengar på försäkringen. Då får du råd att köpa en ny R1:a såsmåningom
Varför säljer Lelles en flång ny SMR -08 för 69 papp? Det finns andra nya -08 som ligger runt 89. Varför dumpar Lelles både sin egen marginal men även begagnatpriset för sina kunder? Verkar helkorkat...
Var har du hittat den infon? För det priset kan man ju köpa en till!!!
Ok på så vis.. Hittar dock bara en 07a på hemsidan? kanske är den du menar?Via omvägar med någon som känner någon som känner en säljare där som enligt uppgift släpper deras -08 för 69
Det finns ett par stycken till i Sverige men de begärs 89 för dem... jag tycker att 20 000 i skillnad är ganska mycket...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|