Edvinsjolund
Ärkemongo
58 000:- (990 smt - 09) för en helförsäkring hos IF... kul!
Lägg till lite självrisk på det och premien är högre än vad hojen kostade...
Offroadförsäkring på Bilsport & mc : Helförsäkring: 5125 kr
58 000:- (990 smt - 09) för en helförsäkring hos IF... kul!
Lägg till lite självrisk på det och premien är högre än vad hojen kostade...
Offroadförsäkring på Bilsport & mc : Helförsäkring: 5125 kr
8800:- För mej
~4300:- för mig, 27 år ung!
Hej!
Någon som vet någonstans där det säljs kolfiberkåpor till 990 sm i bra kvalitét?
Har sökt men med dåligt resultat:/ Någon kankse har sprungit på det någonstans?
// Jerker
Tjenare. jag har ett par kolfiber kåpor till tanken liggandes. Dom är helt nya ej monterade pga felköp. passade inte på min smr.
Pris 1300:-
mvh Anders
Tjena Anders! Jag såg dessa på blocket och blev då nyfiken, borde finnas flera detaljer att köpa? Vart köpte du dessa?
Var det här?
http://hfcarbon.de/index.php?main_page=index&cPath=8_96&sort=20a&language=en&page=3
Där fanns massor av delar såg jag nu, undrar just hur jag sökte sist...-_-
Hur är kvaliten?
MVH/ Jerker
Toura med 990 SMR?
Funderar på en liten mc semester till sommaren ner i Europa nån stans. Har länge gått och suktat efter 990 SMR:n och tror den kan bli perfekt för mig. Lite rejälare hoj än dom jag har idag som man kan åka lite längre med och funkar till bankörning men fortfarande en någorlunda busig motard. Hoppas jag, har aldrig provkört.
Frågan är om den är för hardcore för att packa väskan och dra iväg ett par veckor? Just till resan skulle väl SM/SMT passat bättre men i övrigt väcker SMR:n mycket mera habegär.
Har ju tourat till Norge på en rätt nerdrevad 660 så jag är inte jättekräsen De var inget hit på motorvägen dock.
Toura med 990 SMR?
Funderar på en liten mc semester till sommaren ner i Europa nån stans. Har länge gått och suktat efter 990 SMR:n och tror den kan bli perfekt för mig. Lite rejälare hoj än dom jag har idag som man kan åka lite längre med och funkar till bankörning men fortfarande en någorlunda busig motard. Hoppas jag, har aldrig provkört.
Frågan är om den är för hardcore för att packa väskan och dra iväg ett par veckor? Just till resan skulle väl SM/SMT passat bättre men i övrigt väcker SMR:n mycket mera habegär.
Har ju tourat till Norge på en rätt nerdrevad 660 så jag är inte jättekräsen De var inget hit på motorvägen dock.
Rumpan är en sak, är säkert stor skillnad med en SMT sadel.
Men det jag tror är viktigast är att ha en hjälm som inte bara passar ditt huvud utan också klarar av fartvinden som pressas upp mot ditt huvud, ju bättre din hjäm är aerodynamiskt ju mindre behöver du kämpa med nackmuskler samt att bättre aerodynamik oftast även innebär mindre ljud.
Rumpan härdas med tiden, jag menar vilka är vi och gnälla när cyklisterna sitter på en liten plastbit under mer än 4 timmar
Tror jag har nämnt detta förut i denna tråd, men jag är på jakt efter en uppsättning extra fälgar.
Ingen som har några 950/990/SD fälgar att sälja?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |