Hej!
Här kommer lite Rock ´N Roll bilder på mitt avgassystem jag putsat lite på i väntan på sommaren
Någon som testat MH butterflyes plattor?
Snajsigt
Bytt pipor också eller är det orginal kvaR?
View attachment 351958
View attachment 351959View attachment 351960
Har tyvärr bara mobilkameran att tillgå då min digital är med sambon (därav den skiftande kvaliteten). Men som sagt för 249kr så tycker jag att handtagsskydden gör sitt jobb i både funktion och utseende! rekommenderas!
High_Octane: Cooolt !
Får man fråga hur många timmar du putsat?
View attachment 351958
Har tyvärr bara mobilkameran att tillgå då min digital är med sambon (därav den skiftande kvaliteten). Men som sagt för 249kr så tycker jag att handtagsskydden gör sitt jobb i både funktion och utseende! rekommenderas!
Fick ett paket idag, ett roligt sådant. Tänkte att jag delar med mig lite kan ju vara skoj om det finns någon annan som är sugen på boxen.
Första intrycket: Mycket bra kvalitet på grejerna, känns stabilt och var välinpackat. Trevligt bemötande från killen som säljer dom. Ja så mkt mera vet jag inte ännu men återkommer efter montering samt provkörning. Förväntar mig mkt efter Jensens fina kommentarar om denna modd
Bjuder på lite bilder oxå
Fan vad fint att du fick köpt boxen Jerker Får provköra den sen till våren ^_^
Hur har ni gjort? hårda/mjuka väskor? ruta fram? andra däck? osv osv
Tanken var dock ej att köra runt världen men iaf runt i Sverige/Norge till vår/sommar.
Tips mottages
Nice!! Är det "kolfibermoton" som har legat på blocket ett tag? Blev lite sugen på den, men köpte annan hoj.View attachment 351958
På bilden sitter mitt "touring-kit" på:
ruta - skyddar lite mot dåligt väder men skapar massa turbulens vid hjälmen
tankväska Held - bra skit fast utan regnskydd
Bagagenät och packrulle Biltema - sitter stabilt och kan rymma mycket mer än vad jag hade i
Topbox fultema - mycket prisvärd, gick att fästa direkt på passagerarhandtagen (990) med lite knep o knåpView attachment 352193
Jag moddade biltemas tankväska för att passa lite bättre:
View attachment 352195
Nice!! Är det "kolfibermoton" som har legat på blocket ett tag? Blev lite sugen på den, men köpte annan hoj.
Ser mycket bra ut! Kanske går att undvika sidoväskorna in i det sista med lite större väskor runt om. Tackar ödmjukast för tipsen!
Förresten, hur är det med rutan? är det mycket meck, borrande eller liknande. Är inte så sugen att borra igenom akra kolfibret.
Blev dock riktigt imponerad av poleringen som gjorts ovan, väldigt snyggt men frågan är hur länge det håller sig så snyggt!?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |