frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Vilken tur att jag hittade dem till dig dårå
Har dom nå lika snygga till Duken!?
/F
Vilken tur att jag hittade dem till dig dårå
Har dom nå lika snygga till Duken!?
/F
Så där... det tog mig från i höstas tills nu att fatta hur man laddar upp en film på youtube...
I vilket fall som helst, denna är alldeles för sopig för att läggas upp i film delen av sporthoj, men jag tänkte ändå att nån här kunde tycka att det var roligt att se den (kanske får nån lite vårkänslor, vem vet...?)
Detta är jag som ÖVAR (övar... ok....) på att slanga. Fixade 2:an till 3:an på tillbaka vägen *stolt* men fakkade up tredje gången (som man lätt hör) hehe...
Nåväl, 2007 var sommaren jag började öva på att åka bakhjul; 2008 blir sommaren då jag kör 1 km på slangen (hoppas jag )
[YOUTUBE-ID]h_Ace90LNCg[/YOUTUBE-ID]
um...va?
Brittiska Superbike har testat 990 sumo, de verkar gilla den starkt:
http://www.superbike.co.uk/news/KTM_990_Supermoto_test_and_review_news_176826.html
Tänk på att första servicen (100mil) är snordyr. kostar runt 4000-5000:-nu har jag äntligen sålt av lite hojar i mitt garage så nu hade jag tänkt köpa mig en 950 sm. jag tycker dock att alla vill ha så jävla mycket betalt för sina beggade hojar. tre handlare säljer helt nya 06'or på blocket för 80.000, ändå finns det typ ingen som ligger under 70.000 för en beggad. ska man verkligen behöva pröjsa så mycket? sen vill jag ju ha slipon och sånt också och det är det nästan ingen som har monterat.
Hur mycket kostar det att köpa slipon på billigaste sätt, tex från tyskland eller vad det kan va?
nu har jag äntligen sålt av lite hojar i mitt garage så nu hade jag tänkt köpa mig en 950 sm. jag tycker dock att alla vill ha så jävla mycket betalt för sina beggade hojar. tre handlare säljer helt nya 06'or på blocket för 80.000, ändå finns det typ ingen som ligger under 70.000 för en beggad. ska man verkligen behöva pröjsa så mycket? sen vill jag ju ha slipon och sånt också och det är det nästan ingen som har monterat.
Hur mycket kostar det att köpa slipon på billigaste sätt, tex från tyskland eller vad det kan va?
nu har jag äntligen sålt av lite hojar i mitt garage så nu hade jag tänkt köpa mig en 950 sm. jag tycker dock att alla vill ha så jävla mycket betalt för sina beggade hojar. tre handlare säljer helt nya 06'or på blocket för 80.000, ändå finns det typ ingen som ligger under 70.000 för en beggad. ska man verkligen behöva pröjsa så mycket? sen vill jag ju ha slipon och sånt också och det är det nästan ingen som har monterat.
jag tycker dock att alla vill ha så jävla mycket betalt för sina beggade hojar. tre handlare säljer helt nya 06'or på blocket för 80.000, ändå finns det typ ingen som ligger under 70.000 för en beggad. ska man verkligen behöva pröjsa så mycket?
Ok man får väl betala så mycket då.
Nu till nästa grej då. I höstas kollade jag halvförsäkring på mig själv på flera försäkringsbolag och då kostade det runt 5000kr/år på både bilsport och mc och salusansvar. Nu helt plötsligt är det dubbla priserna på dessa bolag. 10.000kr/år för halvförsäkring. Det kostar alltså lika mycket för mig att försäkra en helt ny R1'a som en ktm 950sm. hur faaaaaaaaaaan kan det va så här?
Nya trafikförsäkringen. så kolla en R1 igen så får du inte samma premie
Ok man får väl betala så mycket då.
Nu till nästa grej då. I höstas kollade jag halvförsäkring på mig själv på flera försäkringsbolag och då kostade det runt 5000kr/år på både bilsport och mc och salusansvar. Nu helt plötsligt är det dubbla priserna på dessa bolag. 10.000kr/år för halvförsäkring. Det kostar alltså lika mycket för mig att försäkra en helt ny R1'a som en ktm 950sm. hur faaaaaaaaaaan kan det va så här?
Jag betalar 5500kr helår/helförsäkrad på Bilsport & MC.
30+, Liten ort.
jag är också 30+ men jag bor mitt i stockholm. hel för mig kostade typ 20.000kr.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|