Har jag påstått jag har bättre koll på detta än KTM ? Om någon uppfattade det så så.... sorry. Hur i h-e skall en privatperson kunna få mer erfarenhet än en tillverkare ? Det faller ju på sin egen orimlighet. Och visst står det alla fritt att följa KTMs rekommendationer slaviskt (för det kan ju vara farligt att gå utanför ramen och ge sin hoj mer kärlek än vad den borde få ).Trango_B skrev:Jag tror att KTM själva har betydligt mer koll på det där än du........
Jag kommer i alla fall att även i fortsättningen serva betydligt oftare än var 300'e mil. Detta baserar mina efarenheter av två LC4'or. Någonstans kring 70 - 80 mil av aktiv körning på min 625'a och runt 150 på min Duke börjar det bli trögare att växla. Efter ytterligare några 10-tal mil får man trampa/rycka till än mer distinkt. Att det är så skär i mitt inre och då ser jag till att serva omedelbums. Men som sagt, det är jag det.
.