Du är moderator och ska endast se till så att medlemmar följer forumets regler och inget annat. Jag diskuterar och skriver precis hur jag vill, så fram till att jag bryter mot reglerna så kan du hålla din åsikt om hur jag skriver och diskuterar för dig själv. Sedan att som moderator säga att man har idiotargument och liknande säger en hel del om dig. En moderator ska vara oberoende och inte blanda in personliga åsikter i sitt modererande. Idiot är också ett personangrepp. Kanske dags att läsa reglerna om du ska agera moderator?
Jag behöver inte äta avföring för att veta att det inte är gott. Behöver inte äga en KTM för att veta att kvaliteten är allt annat än på topp. Bara att söka på nätet så kommer det fram tiotusentals (om in hundratusentals) länkar till forum där problem av olika slag diskuteras och på dessa forum är det bara ägare som diskuterar, det eller tidigare ägare som nu kör något annat men som ger tips och råd till ägarna.
Exempel. Om man söker på endast en sida,
Advrider.com, så får man upp
24120 länkar som handlar om följande hojar och deras problem: KTM 1290, KTM 1190, KTM 990 och KTM 690.
KTM 1290 Problem (2450 resultat)
KTM 1190 Problem (4550 resultat)
KTM 990 Problem (9940 resultat)
KTM 690 Problem (7180 resultat).
Kallar inte dessa länkar som innehåller ren fakta för idiotargument, men det är kanske bara jag det?
Samma visa blir det om man söker på andra forum samt på Youtube men det klarar du säkert av att göra själv? Annars kan jag länka åt dig.
Vore konstigt om KTM inte skulle "bjuda" på något som redan är inbakat i säljpriset när köparna redan har betalat för det.
Bättre vore det om KTM höjde kvalitetsnivån på sina hojar samt inför 5 års garanti.