Jag är kär funderar på sälja hojarna och köpa denna Mer än jag som tycker denna är den porrigaste hojen någonsin
View attachment 352921
View attachment 352922
View attachment 352923
View attachment 352924
View attachment 352925
View attachment 352926
View attachment 352927
View attachment 352928
Den sjukt fet ut!
Är riktigt sugen på en sådan också!
Bara att rensa bak, skruva av passagerapinnarna och handtage!
Kanske smäcka dit ett acra med
När du köper hojen sitter varken handtagen eller pinnarna på plats, du får med dom i en låda.
Hur var sadeln att sitta på?
Vad är fördelarna med en 690 jämfört med en riktig race-motard, om man har såpass pengar att man kan köpa en ny 690?* Något högre topphastighet och komfort kan jag tänka mig, men enligt mig ser en 690 väldigt klumpig ut om man jämför med en race-motard. Båda har väll effekt så det räcker?
* Går ju att köpa en något begagnad race-motard och reparera på finverkstad flera gånger om för samma pris som en 690
Den stora fördelen med 690 vs. racemotard är serviceintervallen.Vad är fördelarna med en 690 jämfört med en riktig race-motard, om man har såpass pengar att man kan köpa en ny 690?* Något högre topphastighet och komfort kan jag tänka mig, men enligt mig ser en 690 väldigt klumpig ut om man jämför med en race-motard. Båda har väll effekt så det räcker?
* Går ju att köpa en något begagnad race-motard och reparera på finverkstad flera gånger om för samma pris som en 690
Så att man i alla fall kan låtsas att man ska köra lugnt och sansat?Stor skillnad att åka gata med stor motard jämfört med race.
Men om man ändå har pengar till dyra servicear och reparationer? Men jag får väll köpa att den känns tillräckligt smidig.Den stora fördelen med 690 vs. racemotard är serviceintervallen.
Man känner inte av storleken på 690 när man endast kör gata.
Så att man i alla fall kan låtsas att man ska köra lugnt och sansat?
Men om man ändå har pengar till dyra servicear och reparationer? Men jag får väll köpa att den känns tillräckligt smidig.
Mycket hoj för pengarna med alla nya options.
Slirkoppling, slanglösa hjul, styrkronan, stora motorn mm.
Mindre roligt för dom som står med beggad 690smc -11 och skall sälja.
Grattis!! Kommer bli en toppenhoj gissar jag!Jag har själv köpt en Ktm 690 smc r 2012. Såg den också på mässan och blev helt såld. Brutal maskin! Fick ge 82 500 med akra pipa monterad och klar. Tyckte det var ett ok pris! Kan hämta den i mars. LÄNGTAR
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|