ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
Två rondeller senare så var mattan klarMåste leta fram lite större boggihjul längst bak för att kunna korta av skenan lite..
kommer mattan hålla?

ska bli spännande de här

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Två rondeller senare så var mattan klarMåste leta fram lite större boggihjul längst bak för att kunna korta av skenan lite..
Jävligt najs... Kul att se hur det kommer bil...![]()
Gör bara inte som 90% av alla andra byggare och lägg det på is...
//Score
Det tog lite tid att tillverka navet .. många moment med svetsen lasern o svarven.men nu e re klart sånär som på "lacken"
.
Nu e re dax o börja konstruera rörramen mellan fästerna på bakaxeln till boggiskenan...någon som gjort det förut![]()
det måste ju bli rätt rakt också
![]()
![]()
Fick tag på 200mm stora vändhjul idagtroru inte boggiskenan måste ligga mitt under hjulet typ?
tänk om de börjar slira o du få sån kraft att hela paketet far upp o slår dig i bakhuvve![]()
Kom på att man kanske skulle fixa en grovjustering på fjäderstaget för o kunna "slanga" eller vad man nu ska kalla det på detta fordon ("matta"kanske)Fick tag på 200mm stora vändhjul idagnu kan jag korta av skenan ca 100 mm i bakkant o sedan ska den ,helt riktigt lite längre fram.Sedan ska jag tillverka en länkarm mellan "skenan" o orginal fotpinnefästena i ramen som kommer vara fjäderförsedd
så att den inte mattan kan "krafsa"sönder mitt bakhuve...!
Kom på att man kanske skulle fixa en grovjustering på fjäderstaget för o kunna "slanga" eller vad man nu ska kalla det på detta fordon ("matta"kanske)
skulle va rätt coolt om den kommer fungera som jag tänkt![]()
![]()
Han svängde in på gatan och mattade hela vägen till nästa rödlyse...
...näe, det lät inte sådär värst fränt...![]()
![]()
Hörrö din sörlänning..Hade inte tänkt hålla till på vägen med denna, har andra hojar till detTror det heter "Han gjorde medlyft ända till nästa rödljus!"
Hörrö din sörlänning..Hade inte tänkt hålla till på vägen med denna, har andra hojar till det![]()
![]()
Fan vad stiligt projekt!, ser ut att gå mycket bra för dig.
Hoppas man får komma upp till luleå och titta på besten "in action" senare under vintern.
När du likaså håller på, kan du inte bygga en uppsättning till en gsxr 1000 -03a också![]()
Nej nej! Gsxr inte sv2740606He he ser du min sv i bakgrunden på några av bilderna, planerar redan![]()
![]()
Nej nej! Gsxr inte sv![]()
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning