Såja, du måste ju välja en 03a eller 04a.2740725Sa inte vad jag planerar SV:n ska bytas mot en 01-04 "tusenkubare" så jag får lite snurr på grejorna Saknar den jag hade
Så att jag sen kan låna kittet och montera det rakt av på min
Såja, du måste ju välja en 03a eller 04a.2740725Sa inte vad jag planerar SV:n ska bytas mot en 01-04 "tusenkubare" så jag får lite snurr på grejorna Saknar den jag hade
Du skulle må då va... Slantarna kommer att få avgöra vad det blir ...ska bygga ut garaget i sommar ,det börjar bli rätt fullt har nu ca 2 kvm/tvåhjulingSåja, du måste ju välja en 03a eller 04a.
Så att jag sen kan låna kittet och montera det rakt av på min
Ser riktigt fint ut, hur går det med det bakre partiet?
Dessutom när bägge är kombinerade till samma maskin! arty2749458Jag vill se snömoppen in action!
Hoj + Skoter måste vara en oslagbar kombination..
Jovars för mig går det bra...men för mina smågrabbar (Algot 1 o Edvin 2.5år) går det sämre . "vinterkräksjukan" så det har blivit minimalt med tid i garaget , men det börjar ge sig nu som tur är...i helgen blir det o bygga färdigt boggin... sen e de provturJag och polaren har precis satt en skotermatta på hans polaris predator 500. Monterat en 44mm skotermatta runt bakhjulen, satan i gatan vad det skottar!!
Veckans projekt blir att fixa skidor framtill på den också
Hojta om ni vill se lite bilder...
Hur går det för dig själv då?
Började jobba 22.00 och håller på till 08.002752206Jovars för mig går det bra...men för mina smågrabbar (Algot 1 o Edvin 2.5år) går det sämre . "vinterkräksjukan" så det har blivit minimalt med tid i garaget , men det börjar ge sig nu som tur är...i helgen blir det o bygga färdigt boggin... sen e de provtur
Klart jag vill se bilder, upp med dom nu nu nu, de e alltid kul med bandförsedda fordon
Det där såg riktigt grymt ut på med skidorna då går det nog avsvärt mycket bättre o styra...nu går jag ut i garagetHär kommer bilderna från bygget, tyvärr är de tagna med mobilkamera.
Ska eventuellt ut en sväng nästa vecka och köra, ska då ta farsans skoter och filmkamera och följa efter.
Det bettade något fruktansvärt med 44mm kammar, man fick passa på gasen annars slår man över. Det var dock mycket svårt att svänga då framdäcken inte snurrade utan bara plogade.
Edit:Ringde polaren och frågade vad han gjorde, han höll nu på att svetsa ihop några rör för att prova montera skida på en sida hittils.
Jag borjar jobba 22.00, så när jag sitter på jobbet vill jag se bilder!2753655Det där såg riktigt grymt ut på med skidorna då går det nog avsvärt mycket bättre o styra...nu går jag ut i garaget
Här kommer bilderna från bygget, tyvärr är de tagna med mobilkamera.
Ska eventuellt ut en sväng nästa vecka och köra, ska då ta farsans skoter och filmkamera och följa efter.
Det bettade något fruktansvärt med 44mm kammar, man fick passa på gasen annars slår man över. Det var dock mycket svårt att svänga då framdäcken inte snurrade utan bara plogade.
Edit:Ringde polaren och frågade vad han gjorde, han höll nu på att svetsa ihop några rör för att prova montera skida på en sida hittils.
Mattorna är lite för korta, så för att på mattorna på däcken måste vi tömma luften. När vi sedan VÅLDAT dem på plats så pumpar vi bara upp däcken igen, och gummi mot gummi sitter bra som fan. Vi har dock inte hunnit hårdtesta det, men blir garanterat testat när vi fått till skidorna arty2754005coolt...
hur hålle mattan på plats? så den inte åker i sidled?
Mattorna är lite för korta, så för att på mattorna på däcken måste vi tömma luften. När vi sedan VÅLDAT dem på plats så pumpar vi bara upp däcken igen, och gummi mot gummi sitter bra som fan. Vi har dock inte hunnit hårdtesta det, men blir garanterat testat när vi fått till skidorna arty
Edit: Vart är bilderna på ktmen!!
Här e dom..
Sjukt coolt! Hoppas det funkar bra. Jag skulle kissa på mig om jag fick se en filmsnutt!
in action då?
Vi får se det är ganska mycket att fixa med "linjeringen" så att mattan spårar så bra som möjligt... Sedan den största grejen som e kvar är och prova fram rätt hårdhet på det fjädrande staget mellan boggin o fotpinnefästet där den kommer sittta fast
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|