Jaha, Larsson kunde inte låta bli förstår jag, hehe...oscar skrev:Nu söker jag två hojar!
oscar skrev:Nu söker jag två hojar!
Torkel skrev:Jaha, Larsson kunde inte låta bli förstår jag, hehe...
Torkel skrev:Spacelord har sin hoj nedplockad i garaget hörde jag, den är säkert inte dyr om den återlämnas i ihopsatt skick, verkar som det är enda chansen att han får ihop den med barnainköp och villafödsel eller hur det nu var...
Strandelin skrev:Kan den rent av vara till salu????
spacelord skrev:Nix, nope, nej, näpp och icke!
oscar skrev:Du menar alltså att om jag plockar ihop den så kanske man får hyra den billigt!?
Nästa problem är att få den till KGA...
spacelord skrev:Det är kanske inte omöjligt... Men det som behöver göras på den är att byta kolvar, förmodligen nikasila om cylindrarna och renovera veven då det är ett ganska stort glapp i vevstakslagret.
Om du dessutom kan se till så att jag kommer i rejsstället igen så blir det väldigt billigt!
oscar skrev:Ganska mycket fix alltså som kanske inte hinns med så lätt! Jag trodde att det innebar att få ihop en cykel från delar i lådor...
Jag funderade lite på det själv efter helgen men kom på att det inte finns någon fördel även om reglementet skulle tillåta det (vilket jag inte vet om det gör). En 250 cross, hur ny den än är har inte mer än de 60 hästar en RS250 har då de bara är encylindriga. I 125JR har de båda en cylinder och då är förstås en ny cross/enduro vassare än en RS125.spacelord skrev:Du får väl hyra en motard annars, det funkade ju i 125 JR!
spacelord skrev:Tyvärr...
Du får väl hyra en motard annars, det funkade ju i 125 JR!
Webspy skrev:Oscar - eftersom jag är impulsens man så kanske du får "hyra" min mot ett par däck till den.......
Berra skrev:Motarder har inte i ROADRACING-sm att göra! :kocko
oscar skrev:Om de är snabbaste fordonet runt banan så är det väl självklart att de har där att göra!
Berra skrev:Det är de ju uppenbarligen inte....
oscar skrev:Jag vet iaf en motard som i senaste SM var snabbare än flertalet RR-hojar... Sålänge en motard inte är sjukligt sist så tycker jag att folk ska knipa igen!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|