Kungaklassen - 250SportProduction

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
kimpa26 skrev:
Har någon en drevlista till aprilia 250 för alla olika banor!!!!! :gnissla :fyllisar
När Johan Hellström vann B-klassen 2000 (väl?) körde han med 14/42 på alla banor...

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
:banana
Glädjen står högt i 250SP-kretsar! Äntligen slipper vi få våra inkorgar fulla med 250SP-relaterade brev från mailinglistan och förhoppningsvis slipper man få en kall obehaglig öl i näven i depån i framtiden. Livet är gott, den störste 250SP-talibanan av dem alla - Jörgen Player Special - har bytt klass!

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
Torkel skrev:
:banana
Glädjen står högt i 250SP-kretsar! Äntligen slipper vi få våra inkorgar fulla med 250SP-relaterade brev från mailinglistan och förhoppningsvis slipper man få en kall obehaglig öl i näven i depån i framtiden. Livet är gott, den störste 250SP-talibanan av dem alla - Jörgen Player Special - har bytt klass!

Tack för den min långe vän! :pannkyss

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Nyteknik skrev:
Som om Fredrik Reinfeldt hade konverterat till Feministiskt Initiativ. Vad har hänt?
Inte riktigt, han har ju varit på rätt planhalva hela tiden. Dessutom har jag svårt att se mig själv som Gudrun Schyman. Det praktiska steget från SP till racer är ju så löjligt litet, det är det mentala steget som är det största.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Teddy skrev:
Inte riktigt, han har ju varit på rätt planhalva hela tiden. Dessutom har jag svårt att se mig själv som Gudrun Schyman. Det praktiska steget från SP till racer är ju så löjligt litet, det är det mentala steget som är det största.
Överdrev lite. Men JPS har ju varit så ensidigt och kraftfullt positiv till det underhållsfria och rättvisa med SP. 125-racer är i dessa avseenden mycket olikt.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Torkel skrev:
24 anmälda till Sviestadloppet, ska vi bli 30 i år? (Förövrigt är det 19 anmälda till 250R... :hihi :7peta <- Goodstuff)

Det står 29 lika nu ;) Saknas fortfarande några på listan i 250r.
Finns ju dock risk för bortfall innan start.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
vi har hittat felet på min hoj. 5ans växel är typ i molekyler samt växelgaffeln. blir lite dyrt men vafan, hoppas bara den är alive and kicking innan rejset. annars blir man inte så glad.

kimpa26

If you gonna play,play to win!!!
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Aprilia 250sp
Aprilia gasrulle!

Hallå undrar om någon vet om man kan andvända någon annan gasrulle än Aprilias orginal? vet inte om det stämmer att Honda mt5 gasrulle passar har hört det, har någon förslag!!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Tävlingen den 23e juli, när var och hur finns info om det? Nyfiken på när träningen och tidsträningen går av stapeln men hittar inte så mycket information.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
sege skrev:
Jag har ont, överjävlaallt. Fan helvete skithelg.

Fan va du flög.

Varvet innan var det en annan lirare ute o körde cross på samma ställe... men han kom inte riktigt lika långt ut.

Hur mår kulorna idag? framåtvolt är aldrig kul.

//A

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Webspy skrev:
Fan va du flög.

Varvet innan var det en annan lirare ute o körde cross på samma ställe... men han kom inte riktigt lika långt ut.

Hur mår kulorna idag? framåtvolt är aldrig kul.

Det mesta mår rätt kasst men inget mår riktigt skitdåligt kan man nog sammanfattan med. Mörbultad och småont överallt.

Hur fan tar man sig tillbaka därifrån? Jag tänkte satsa på asfalten men det var ju lite gropigt och jrodigt innan jag så det blev väl typ landning på asfalten istället.

Fast man kunde ta jävla Sviestadböjen fullt på fyran om man prickade spåret, missade man lite gick det.. fel.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
sege skrev:
Hur fan tar man sig tillbaka därifrån?

Han som gjorde likadant missade sandfållan innan asfalten, så hans hoj lättade inte lika mycket som din.... han kom upp på banan igen strax efter att det gula sträcket från depån tar slut....

spacelord

Enbart fläskig....
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia RS 250 -00
Eftersom jag är lätt dement så har jag glömt bort vilket startnummer det var på hojen som hade Arrow-burkar på hojen i 250 SP. Det är väl inte tillåtet?!?

Hoppas dessutom att det inte dyker upp några motarder i 250 SP...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras