Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
När Johan Hellström vann B-klassen 2000 (väl?) körde han med 14/42 på alla banor...kimpa26 skrev:Har någon en drevlista till aprilia 250 för alla olika banor!!!!!
När Johan Hellström vann B-klassen 2000 (väl?) körde han med 14/42 på alla banor...kimpa26 skrev:Har någon en drevlista till aprilia 250 för alla olika banor!!!!!
Torkel skrev:
Glädjen står högt i 250SP-kretsar! Äntligen slipper vi få våra inkorgar fulla med 250SP-relaterade brev från mailinglistan och förhoppningsvis slipper man få en kall obehaglig öl i näven i depån i framtiden. Livet är gott, den störste 250SP-talibanan av dem alla - Jörgen Player Special - har bytt klass!
Som om Fredrik Reinfeldt hade konverterat till Feministiskt Initiativ. Vad har hänt?Torkel skrev:...Jörgen Player Special - har bytt klass!
Inte riktigt, han har ju varit på rätt planhalva hela tiden. Dessutom har jag svårt att se mig själv som Gudrun Schyman. Det praktiska steget från SP till racer är ju så löjligt litet, det är det mentala steget som är det största.Nyteknik skrev:Som om Fredrik Reinfeldt hade konverterat till Feministiskt Initiativ. Vad har hänt?
Överdrev lite. Men JPS har ju varit så ensidigt och kraftfullt positiv till det underhållsfria och rättvisa med SP. 125-racer är i dessa avseenden mycket olikt.Teddy skrev:Inte riktigt, han har ju varit på rätt planhalva hela tiden. Dessutom har jag svårt att se mig själv som Gudrun Schyman. Det praktiska steget från SP till racer är ju så löjligt litet, det är det mentala steget som är det största.
Torkel skrev:24 anmälda till Sviestadloppet, ska vi bli 30 i år? (Förövrigt är det 19 anmälda till 250R... <- Goodstuff)
kimpa26 skrev:Hallå undrar om någon vet om man kan andvända någon annan gasrulle än Aprilias orginal? vet inte om det stämmer att Honda mt5 gasrulle passar har hört det, har någon förslag!!!
sege skrev:Jag har ont, överjävlaallt. Fan helvete skithelg.
http://www.roadracing.se/signup/payinfo/karlskoga/Bikerbitch skrev:Tävlingen den 23e juli, när var och hur finns info om det? Nyfiken på när träningen och tidsträningen går av stapeln men hittar inte så mycket information.
Webspy skrev:Fan va du flög.
Varvet innan var det en annan lirare ute o körde cross på samma ställe... men han kom inte riktigt lika långt ut.
Hur mår kulorna idag? framåtvolt är aldrig kul.
sege skrev:Hur fan tar man sig tillbaka därifrån?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|